|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
@ Hoskeu.. Dat heb ik ook! M'n moeder is ook constant aan het zeuren, hoe ga je dit betalen en dat en BLABLABLA.. Echt balen dat geld een droom zo in de weg kan staan  |
|
Liz87 Erelid
|
Goedemorgen Muad..!
Succes met je huiswerk MA...! |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Dankje Liz... ben al goed op weg: Offtopic:
Samenvatting Twee vrienden, Ronald & Fräser, gaan samen op reis in de Dordogne, om precies te zijn: Ze gaan kanoën. Beiden hebben ze plannen om schrijver te worden, en in bijna elk gesprek komt dan ook wel de literatuur wel een keer ter sprake. Fräser studeert Nederlands, terwijl Ronald pas met zijn studie gestopt is. Het plan om lekker op reis te gaan kwam van Fräser en hij neemt dan ook overal het voortouw in. Hij praat veel, meestal over de verhoudingen tussen leven en schrijven, liefde en literatuur. Dit alles wordt op de een of andere manier ook weer met seks geassocieerd. Elke kant van hun liefdes leven wordt uitvoerig besproken, zo bespreken ze hun relaties, hun ervaringen en hun wensen.
Ronald is druk bezig een boek te schrijven over zijn ex-vriendin, aan wie hij nog steeds regelmatig denkt. Hij denkt dan aan de liefde tussen heb en Rezza, aan haar problemen.
hmm, best wel veel al eigenlijk  |
|
nietmeer
|
(toch nog iemand die me ziet...  ) Môge Liz @angel: hm.. boekbespreking voor Nederlands? |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Woeezaaahh.. Woeeezzaaahhhh...  |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Quote: liefde tussen heb en Rezza Hem en Rezza denk ik. @ Liz: mocht je ooit problemen hebben, kom je toch bij mij wonen   |
|
Liz87 Erelid
|
Alles goed Muad? @ Kriebeltje... Hahah  ;) |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Muad, yup, @kriebel, ja spel fouten sluipen er nogal eens in maar ik ben nu echt weg  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Doei Angel..   |
|
nietmeer
|
Ja hoor, Beetje benauwd nog van het stofruimen gister, maar het is lang geleden dat ik zo vitaal op ben gestaan  (ondanks dat ben ik nog steeds te lang in m'n nest blijven liggen en dus de trein weer eens heb gemist) Doei Angel  |
|
Liz87 Erelid
|
Ciao Ciao MA! |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
Goeiemorgee  . |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Hoi Brie'tje  Alles goed?  |
|
nietmeer
|
Môge Brie  |
|
Liz87 Erelid
|
Goedemorgen Brie.. Kopje thee? |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Mogûh Brie  Lekker veel eieren gegeten??  |
|
Brie Erelid
|
Nou Blend, ik ben dit weekend ziek geworden.. alles wat ik eet, zie je via de wc verdwijnen na een paar minuten. Ik heb dan ook geen 1 eitje op  Edit: liz, ja lekker  , dat gaat er wel in  |
|
nietmeer
|
Hoor ik om drinken vragen?
*Gaat achter de bar staan* |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Ik haat huiswerk  Fijn dat jullie dat nu ook weten he  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@BrieEr zijn echt teveel mensen ziek op dit moment  Gaat het al wat beter nu? Beetje uitwaaien op het strand bij de zoute zeelucht is goed voor een mens (wel goed aankleden, anders wordt het alleen maar erger;)) |
|
Brie Erelid
|
Hele nuttige mededeling ikky  . Maar ik haat met je mee hoor  |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
@ikky, hier nog een  ben er trouwens op dit moment mee bezig  althans, daar lijkt het op. |
|
nietmeer
|
@ikky: don't we all? Bij ons ook al, echt niet normaal.... |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
@Brie, ja ik vond het ook een hele nuttige mededeling @Enkie, ik heb geen zin om te beginnen..  |
|
Brie Erelid
|
@Blend, ben vorige week al 2x geweest  . Dus blijf maar ff thuis, zodrekt lekker in mn bed  . |
|