|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote Muaddhib:
*Geeft aan Liz 1 Saridon en een glas water* (domme vraag incomming: ) hoofdpijn?
Hihi.. Nou ja, soort van ja.. Je kan beter vragen waar ik deze dag geen last van heb  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Ik ga ook weer eventjes werken, de folderwijk wacht..  .. Doei!  |
|
nietmeer
|
Quote Blend: Ik keek net op de klok, weet je hoe lang het nog duurt voordat het half 6 is??   helaas weet ik dat heb in die tussen tijd slechts 3 vergaderingen  |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
Hmm nog 5 minuten, dan heb ik pauze  |
|
nietmeer
|
Liz: hm... lekker is dat...
Maar nu ben ik weg, laters |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Later Muad..   |
|
Liz87 Erelid
|
Doeii Muad.. Thanks voor de thee en de Saridon! Ciao ciao  |
|
nietmeer
|
Quote Muaddhib: Liz: hm... lekker is dat...
Maar nu ben ik weg, laters latersz   |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Quote Blend: @ikkyIs goed  Lijkt me alleen niet dat het gunstig uitpakt voor mijn productiviteit  Denk ik... Jawel joh;) Ik ga gewoon bij je zitten, huiswerk maken. Als je je verveelt kan je fijn tegen me aan gaan praten ofzo  Dan gaat de tijd vast sneller tot half 6;) |
|
Liz87 Erelid
|
Toen was het stil...! Op MSN is t ook al stil.. Misschien tijd om weer te gaan slapen...?  |
|
ikky
Oudgediende
|
Liz, bij jou ook al zo stil op msn  Waar zou iedereen toch zijn |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Manamana...  Ik ben er nog een beetje  |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Sssst, jullie leiden me af  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote ikky: Liz, bij jou ook al zo stil op msn  Waar zou iedereen toch zijn Hihi geen idee  Quote Kriebeltje: Manamana...  Ik ben er nog een beetje  Toch wel half?  Alles goed op je werk? Quote Enkie: ssst jullie leiden me af  Oeps sorry! |
|
ikky
Oudgediende
|
Quote Kriebeltje: Ik ben er nog een beetje  Waarom ben je er niet helemaal  Dat zou gezelliger zijn  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@ikkyDe tijd zal zeker snel gaan dan  Dat is altijd als ik bij je ben;) Maar moet je niet aan je huiswerk nu??   |
|
ikky
Oudgediende
|
|
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Liz87: @ Hoskeu.. Dat heb ik ook! M'n moeder is ook constant aan het zeuren, hoe ga je dit betalen en dat en BLABLABLA.. Echt balen dat geld een droom zo in de weg kan staan  Geld... hou er over op... Ik was net even een mailtje aan het beandwoorden van een verbaasd studenten uitzend bureau... "Ik heb uw cv ontvangen en nou vragen wij ons af wat we voor u kunnen betekenen... U heeft een baan van 40uur..." - Zucht - Maar ik weet jouw financiele situatie natuurlijk niet... hoef ik ook beslist niet te weten... heb al genoeg aan die van mezelf...  Maar als je daar straks in Afrika bent dan heb je toch kost en inwoning??... dan heb je toch geen kosten verder??... Of bedoel je straks als je weer naar huis komt??... Heb je zoveel kosten??... je woont toch nog "thuis"??... (Iedereen woont thuis  ... duh... je weet wat ik bedoel...  ) |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Quote ikky: Quote Kriebeltje: Ik ben er nog een beetje  Waarom ben je er niet helemaal  Dat zou gezelliger zijn  Omdat ik eigenlijk vrij veel te doen heb  liz: Ja het gaat z'n gangetje. Ik hoop dat ik vandaag lekker wat kan doen. Komt helemaal goed  Maar jij hebt nu wel tijd om een ambtenaar van de burgerlijke stand te zoeken.  |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Ik geef het op met jullie, er komt geen einde aan dat gekwebbel. *Verlaat het Café met haar neus in de boeken* |
|
Blend
Oud Moderator
@ikkyGaan donderdag wel film kijken  Moet Cars nog ff afkijken  |
|
ikky
Oudgediende
|
@Kriebel, hmm.. Das best vervelend  Ik heb ook vrij veel te doen, maar ik doe het gewoon niet  tot nu toe @Enkie, goed zo @Blend, ja, mijn lievelingsfilm  Hij is leuk he  |
|
Liz87 Erelid
|
@ Een wazige Hoskeu...  Wat een dom uitzenbureau  In Afrika heb ik idd verder geen kosten.. Maar als ik weer terug ben wel.. Jammer genoeg.. En aangezien het plan is om er een jaar of minimaal een half jaar tussenuit te gaan, komen er daar ook nog de nodige kosten bij kijken.. Als ik het geld had voor een ticket naar Australie, dan zat ik op 5 augustus in het vliegtuig daarheen, en dan zag ik wel wanneer en hoe ik weer terug zou komen..  |
|
Blend
Oud Moderator
@EnkieMoet je nog studeren?  Heel veel succes dan, ik zal je mentaal steunen. @ikkyIk weet niet of ie leuk is, nog niet helemaal gezien;) |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Kriebeltje: liz: Ja het gaat z'n gangetje. Ik hoop dat ik vandaag lekker wat kan doen. Komt helemaal goed  Maar jij hebt nu wel tijd om een ambtenaar van de burgerlijke stand te zoeken.  Hahah... Dat is waar....  Ik zal mn best doen;) |
|