|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Moet ik mensen in het huwelijk praten Kriebeltje??  |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
We zoeken iemand die ons huwelijk kan bezegelen door even wat formele woorden te zeggen enzo, toch Liz? |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Blend: Moet ik mensen in het huwelijk praten Kriebeltje??  Van de wal in de sloot??... Van de regen in de drup??... |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote Kriebeltje: We zoeken iemand die ons huwelijk kan bezegelen door even wat formele woorden te zeggen enzo, toch Liz? Ja zoiets... Zodat jij ook in de stamboom komt te staan   ;) |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Liz87: Quote Hoskeu: Quote Liz87: Hey Hoskeu, ben jij eigenlijk bevoegd om mensen op WMR te 'trouwen'?   Hahah.. Is dat een ja of een nee?  Ja ik wil Liz...  Oow je bedoeld iemand anders met jouw trouwen??...  Nee... ik ben pricipieel tegen het hetro-huwlijk  ... Ik trouw geen hetro-paren  ...  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Hoskeu: Quote Liz87: Quote Hoskeu: Quote Liz87: Hey Hoskeu, ben jij eigenlijk bevoegd om mensen op WMR te 'trouwen'?   Hahah.. Is dat een ja of een nee?  Ja ik wil Liz...  Oow je bedoeld iemand anders met jouw trouwen??...  Nee... ik ben pricipieel tegen het hetro-huwlijk  ... Ik trouw geen hetro-paren  ...  Hahahah... En als je zelf nou ooit gaat trouwen met je vriendin?  Ben je dan nog steeds tegen het hetro-huwlijk...?;)  |
|
Kriebeltje Erelid
|
|
|
Hoskeu Erelid
|
Liz... Ik zie niet zoveel in het huwlijk... pas als ik kinderen krijg ga ik er over denken... maar je hebt tegenwoordig ook dat geregistreerd partnerschap enzo... dus ik ben het niet van plan...  Dus nee... het zit niet in mijn planning...  Maarja... dat is meestal de vrouwelijke helft die graag wil trouwen  ... dus ik kom er mischien nog op terug...  |
|
nietmeer
|
Ik ben in ieder geval niet bevoegd...  Wens jullie veel succes met zoeken naar ambtenaar! Ga ff zwijntje voeren en te bed leggen  Tot zo! PS: Stem op mijn Blog! |
|
Hoskeu Erelid
|
en trouwens... ik ben nog maar 24... dus dat is toch veeeeelste jong om te trouwen...  |
|
Blend
Oud Moderator
Wie heeft de koffiekan meegenomen?? Kan hem nergens meer vinde  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Trouwen is leuk  (vooral de jurk eigenlijk  ) En het feest natuurlijk  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote ikky: Trouwen is leuk  (vooral de jurk eigenlijk  ) En het feest natuurlijk  Helemaal mee eens Ikky!!!  En de auto, en de fotoshoot, en de mensen, en de gezelligheid... |
|
ikky
Oudgediende
|
Liz, inderdaad  Daarom wil ik wel trouwen Huwelijksreis lijkt me ook helemaal geweldig trouwens  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote ikky: Trouwen is leuk  (vooral de jurk eigenlijk  ) En het feest natuurlijk  Dat bedoel ik dus...  Roepen die mannen allemaal van ... "ik ga nooit trouwen"... en dan vervolgens slapen ze op de bank tot ze zeggen... "oke oke, we gaan wel trouwen"...  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Virtuele fotoschoot in dit geval...  |
|
nietmeer
|
*Zet de koffiekan voor Blends neus*
Sorry, moest ff bijzetten...
Môge allemaal |
|
Blend
Oud Moderator
@HoskeuWijze woorden  Is dat niet hetzelfde als kinderen?  Ik ehb zo'n vermoeden dat de vrouwelijke kant van het gezelschap meestal (lees: eigenlijk altijd) degene is diet erover begint  |
|
nietmeer
|
@Blend: tja... zij hebben die klok heh... |
|
Kriebeltje Erelid
|
Maar nu is er nog steeds geen ambtenaar...  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Blend: @HoskeuWijze woorden  Is dat niet hetzelfde als kinderen?  Ik ehb zo'n vermoeden dat de vrouwelijke kant van het gezelschap meestal (lees: eigenlijk altijd) degene is diet erover begint  @Blend... Hou er over op!!  ... |
|
ikky
Oudgediende
|
@Blend, nee, kinderen is anders dan trouwen. Mannen willen ook vaak kinderen, soms nog liever dan vrouwen Vrouwen zijn tenslotte degenen die het kind moeten dragen, en baren  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote ikky: Liz, inderdaad  Daarom wil ik wel trouwen Huwelijksreis lijkt me ook helemaal geweldig trouwens  Yah! Heerlijk een paar weken weg! Genieten van het getrouwde leven! Ergens op een warm eiland in de zon op het strand ofzo... Maar goed, de komende tijd nog maar even vrijgezel blijven.. @ Blend.. Er zijn ook zat mannen die graag kinderen willen hoor  En die daar het eerste over beginnen...! |
|
Kriebeltje Erelid
|
Lizz, en de bruiloft dan?   |
|
Blend
Oud Moderator
Quote Muaddhib: @Blend: tja... zij hebben die klok heh... Mannen hebben meer een eierwekker @ikkyNou, ik ben bang dat mannen er minder vaak op aandringen  |
|