|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Liz... Wat kost zo een ticket??...  Dan moeten we maar met de pet rond in cafe hierzo...  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
|
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
*Gaat het café uit* |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Quote Hoskeu: Liz... Wat kost zo een ticket??...  Dan moeten we maar met de pet rond in cafe hierzo...  Virtuele euro's inzamelen?  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Jannick: *Gaat het café uit* Is het al zo lekker buiten Jannick??... Zullen we dan met ze allen op terras gaan zitten??...  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Dag Jannick @ikkyIn iedergeval proberen toch  Ik weet niet zeker hoe laat ik klaar ben donderdag  Ik heb tenminste wel mijn zaag bij me, dus ik kan het bed zagen  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote Hoskeu: Liz... Wat kost zo een ticket??...  Dan moeten we maar met de pet rond in cafe hierzo...  Hihi.. Weet eigenlijk niet precies hoeveel.. Als het een real life cafe zou zijn, dan had ik het een goed idee gevonden  Hey Hoskeu, ben jij eigenlijk bevoegd om mensen op WMR te 'trouwen'?  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Kriebeltje: Quote Hoskeu: Liz... Wat kost zo een ticket??...  Dan moeten we maar met de pet rond in cafe hierzo...  Virtuele euro's inzamelen?  Of een giro rekening openen... "Giro .......... Help Liz naar de andere kant van de wereld"Klinkt niet echt vriendelijk moet ik zeggen...  |
|
ikky
Oudgediende
|
@Blend, je kan toch bijvoorbeeld ook vanavond zagen  of morgen  En ik zet de film wel gelijk aan als je komt  En we gaan hem helemaal afkijken  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Liz87: Hey Hoskeu, ben jij eigenlijk bevoegd om mensen op WMR te 'trouwen'?   |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
|
|
Liz87 Erelid
|
Quote Hoskeu: Quote Liz87: Hey Hoskeu, ben jij eigenlijk bevoegd om mensen op WMR te 'trouwen'?   Hahah.. Is dat een ja of een nee?  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@ikkyNee, dat is fysiek onmogelijk  Ik zal wel gaan zagen vanavond, hopelijk gaat het goed  Zet hem idd maar gelijk aan ja  Leuk autootjes kijken  |
|
ikky
Oudgediende
|
Quote my-angel: Huiswerk af Ik niet   Moet nog beginnen  er ligt hier een hele hoge stapel op me te wachten @Blend, jaa Mc Queen en Chick hix enzo  Leuk Desnoods ga ik in een andere kamer zitten, maar jij moet hem afkijken  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote my-angel: Huiswerk af, dus ben er weer ff   Dat doe je snel!  |
|
nietmeer
|
Hoi allemaal!!  |
|
Liz87 Erelid
|
Hoi Cootje.. Hoe is het ermee? |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Quote Liz87: Quote Hoskeu: Quote Liz87: Hey Hoskeu, ben jij eigenlijk bevoegd om mensen op WMR te 'trouwen'?   Hahah.. Is dat een ja of een nee?  Anders moeten we iemand anders zoeken... Blend?  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Cootje68: Hoi allemaal!!  Kunnen winnen met worstelen??...  |
|
my-angel
Oudgediende
liz ja, moet nog wat dingen, maar niet zo heel veel meer  |
|
nietmeer
|
 Goed!  Heb net de boodschappen van de week gehaald, dus da's klaar! Teun speelt nu in de tuin... ff tijd voor een peuk, koffie en niet te vergeten WMR  |
|
nietmeer
|
Quote Hoskeu: Quote Cootje68: Hoi allemaal!!  Kunnen winnen met worstelen??...  Nee, ik blauwe plek, Teun een smile op z'n gezicht!  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote my-angel: liz ja, moet nog wat dingen, maar niet zo heel veel meer  Zit je nu op school? Of heb je lekker een dag vrij vandaag? |
|
my-angel
Oudgediende
Nog lekker vrij  |
|
my-angel
Oudgediende
wordt aan het werk gezet, dus tot straks   |
|