|
nietmeer
|
Quote Liz87: @ Cootje.. Nou nou, dat klinkt goed  Diegene boft maar...  Ja ja, mijn mannetje boft maar met mij  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Quote Kpuc: Heraux, laatste blogpost is onbereikbaar vanwege #. Had t aangepast maar was weer terug naar ouwe titel. Of klik hier |
|
nietmeer
|
Njahh, moet t zelf maar weten hoor, was goed bedoeld, ik pas t niet meer aan  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
@ Cootje.. EDIT: Wow.. Cootje! Gefeliciteerd! Wat een mooie jurk had je aan zeg!! *kwijl* *kwijl*
|
|
nietmeer
|
Gotisch... met van die hele lange mouwen. Zag op DVD van Within Temptation dat Sharon bijna de zelfde heeft! Da's nog eens toeval! PS: heb hem nog steeds, en hij past ook nog! Heb er niks meer aan, want ik doe dit maar één keer! Hebben is houwen! |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
@ Kriebeltje.. Spannende spelletjes?:/ Waar?  |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Liz; moet je eens op msn kijken  |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Nouja, spannende spelletje... De grote Wie-is-dit-QuizGeen "spannende" spelletjes  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote puppy: Liz; moet je eens op msn kijken  je zou niets verklappen   |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Quote Twaggy: Quote puppy: Liz; moet je eens op msn kijken  je zou niets verklappen   Alsof het met jou spannend is op msn  |
|
nietmeer
|
|
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Quote Blend: @NaomiWaarom kan je niet slapen? Hihi als ik te lang door blijf msnen met CNC  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@CootjeOok zonder die toevoeging wist ik al wel wat het toetje was hoor  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Naaoomii: Quote Blend: @NaomiWaarom kan je niet slapen? Hihi als ik te lang door blijf msnen met CNC  En me daarna nog 2 uur lang smst  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
 dus dat het toetje zijn  je moet die sinaasappelen ook niet te lang bewaren  |
|
nietmeer
|
Quote Blend: @CootjeOok zonder die toevoeging wist ik al wel wat het toetje was hoor   sorry, wilde niet in details treden Blend  Floepte eruit voordat ik er erg in had  |
|
Blend
Oud Moderator
@Naomiik ken dat verschijnsel  Heb ik ook wel eens last van  |
|
nietmeer
|
@Blend: Bedankt voor de felicitatie, btw |
|
Blend
Oud Moderator
Quote Cootje68:  sorry, wilde niet in details treden Blend  Floepte eruit voordat ik er erg in had  Beter dan dat ie erin floept voordat je er erg in hebt  Kappen nou!  |
|
nietmeer
|
Oepsie!  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Blend: Quote Cootje68:  sorry, wilde niet in details treden Blend  Floepte eruit voordat ik er erg in had  Beter dan dat ie erin floept voordat je er erg in hebt  Kappen nou!  FFFFFFFFFFOOOOOOUUUUUUUUTTTTTTTTT  |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Hahaha, het nivooo wordt wel weer gehaald vandaag.  |
|
Blend
Oud Moderator
Ik weet het CNC, ik ga me maar in een hoekje schamen denk ik  |
|
nietmeer
|
Annyways, moet er nu echt vandoor voordat hij z'n hele kamer gaat verbouwen! Ga jullie weer zien DOEIIIIIIII  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
|
|