|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote puppy: Liz; moet je eens op msn kijken  Quote Kriebeltje: Nouja, spannende spelletje... De grote Wie-is-dit-QuizGeen "spannende" spelletjes  Owkeey    |
|
nietmeer
|
g'middag mensen |
|
Liz87 Erelid
|
Hai Aimed.. |
|
nietmeer
|
hey Liz, hoe istie  |
|
Liz87 Erelid
|
Gaat wel en met jou dan?  |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Heej Aimed |
|
nietmeer
|
jah prima Liz, lekker weertje en zit te schaken en te WMR'en.
yo Kriebel |
|
Kriebeltje Erelid
|
Zit je nou alweer te schaken?  Heb je nog steeds geen leuke meid geschaakt  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Kriebeltje: Zit je nou alweer te schaken?  Heb je nog steeds geen leuke meid geschaakt  Hij wordt steeds van het bord gezet  |
|
nietmeer
|
ach meiden geschaakt, zo zeggen wij dat tegenwoordig niet meer  ;) maar als je het zo noemen wilt prima  . en nee nog geen leuke meid geschaakt  |
|
nietmeer
|
hey Cee-N-Cee
|
|
Liz87 Erelid
|
Hai CnC..  Vanavond weer werken? |
|
Kriebeltje Erelid
|
Het is maar een term he. En kan gezien jouw liefde voor schaak wel teogepast worden. (ik gebruik het verder ook niet hoor  ) Goh nu lijkt het heel erg alsof ik me verontschuldig.  |
|
Liz87 Erelid
|
Een meisje schaak je niet, je wint haar hart.. Dat is niet zomaar iets hoor  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Oei, shit, jullie hebben gemerkt dat ik er ben  Hey aimed, gast, noem me nou CnC of C&C of whatever, desnoods bommetje, doe niet zo moeilijk met je Cee-N-Cee  Hey lizzie   ja, vanavond mag ik weer  ik ben er nog niet uit of ik er nou zin in heb of niet  Hoe gaat t met jou? |
|
Kriebeltje Erelid
|
Het hart van een meisje win je inderdaad niet door er met de loper op te gaan slaan  |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Quote Blend: @Naomiik ken dat verschijnsel Heb ik ook wel eens last van Je méént het  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@NaomiJa ik meen het  En dan sta jij nog niet eens in mijn lijst;)  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Kriebeltje: Het hart van een meisje win je inderdaad niet door er met de loper op te gaan slaan  Sommigen proberen het wel met een rode loper  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Kriebeltje: Het hart van een meisje win je inderdaad niet door er met de loper op te gaan slaan  Grapjas  ;) @ C.. Met mij gaat het wel.. Net wakker eigenlijk  |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Quote Cee-N-Cee: Oei, shit, jullie hebben gemerkt dat ik er ben  Hey aimed, gast, noem me nou CnC of C&C of whatever, desnoods bommetje, doe niet zo moeilijk met je Cee-N-Cee Zal ik je dan maar gewoon schat noemen  |
|
nietmeer
|
hey Cee-N-Cee, mag ik je ook tNt noemen  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Naaoomii: Zal ik je dan maar gewoon schat noemen  Jij mag dat  |
|
nietmeer
|
even mijn blog aanpassen  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote aimed: hey Cee-N-Cee, mag ik je ook tNt noemen  TNT, oh ja, mag ook  of C4..  |
|