|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote supernoek: *komt langs met ola ijs* Dankje.. Peren ijs.. Water ijs.. Heerlijk voor mn keel!! Danku |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
poef kaaswint  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Naaoomii: Quote Cee-N-Cee: Pas maar op wanneer ze hun zware geschut inroepen, de Furby commando's zijn dodelijk  Furby, die heb ik ook nog een gehad, ik sleurde m overal mee naar toe, ook in de zandbak, toen deed ie t niet meer  goede oude tijd  Dat kwam er zo droog uit  Whahahaha |
|
Liz87 Erelid
|
Twaggy waar ben je nou? Je vervolg moet nog komen! |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Liz87: Twaggy waar ben je nou? Je vervolg moet nog komen! kaas heeft gewonnen met zeeslag dus spel is uit  |
|
supernoek Senior lid WMRindex: 826 OTindex: 164 Wnplts: wildervank
|
hoeveet OTindex moet ik hebben voor een avatar??? *het stukje dexin index  |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote supernoek: hoeveet OTindex moet ik hebben voor een avatar??? *het stukje dexin index  2000  |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Quote Cee-N-Cee: Quote Naaoomii: Quote Cee-N-Cee: Pas maar op wanneer ze hun zware geschut inroepen, de Furby commando's zijn dodelijk  Furby, die heb ik ook nog een gehad, ik sleurde m overal mee naar toe, ook in de zandbak, toen deed ie t niet meer  goede oude tijd  Dat kwam er zo droog uit  Whahahaha Dat was niet zo bedoeld  Die furby was mijn maat, ik ben alleen zijn naam kwijt  |
|
|
wow 2000 moet ik even doorzetten |
|
Twaggy Oudgediende
|
hmmmz heb een hele boel furby's omzeep geholpen  1 met een moker, 1 met een bijl, een boormachine deed het ook goed ennum oja aan de hond voeren is ook leuk  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote supernoek: wow 2000 moet ik even doorzetten Ach, lukt je best, als je maar flink doorlult  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Twaggy: Quote Liz87: Twaggy waar ben je nou? Je vervolg moet nog komen! kaas heeft gewonnen met zeeslag dus spel is uit  Gefeliciteerd... |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Cee-N-Cee: Quote supernoek: wow 2000 moet ik even doorzetten Ach, lukt je best, als je maar flink doorlult  jah en als je geen sociaal leven hebt is het ook makkelijk  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote supernoek: wow 2000 moet ik even doorzetten Ben er bijna  |
|
|
ik kan niet meer helder denken ergens in mijn gedachten:*dex,dex,dex,dex,dex* |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Liz87: Quote Twaggy: Quote Liz87: Twaggy waar ben je nou? Je vervolg moet nog komen! kaas heeft gewonnen met zeeslag dus spel is uit  Gefeliciteerd...  ik heb verloren hoor  |
|
|
jij wel ik n iet  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Twaggy: Quote Cee-N-Cee: Quote supernoek: wow 2000 moet ik even doorzetten Ach, lukt je best, als je maar flink doorlult  jah en als je geen sociaal leven hebt is het ook makkelijk  Klopt Hey wacht, dat sloeg toch niet op mij  |
|
Twaggy Oudgediende
|
ojah ik ging eten  was ikk vergeten  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: Quote supernoek: wow 2000 moet ik even doorzetten Ach, lukt je best, als je maar flink doorlult  Ja daar weet jij ááálles van  |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Cee-N-Cee: Quote Twaggy: Quote Cee-N-Cee: Quote supernoek: wow 2000 moet ik even doorzetten Ach, lukt je best, als je maar flink doorlult  jah en als je geen sociaal leven hebt is het ook makkelijk  Klopt Hey wacht, dat sloeg toch niet op mij   ik ben onschuldig  |
|
|
daarom ben ik ook hier  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Twaggy: ojah ik ging eten  was ikk vergeten  Smakelijk eten  |
|
|
Hap ze |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Naaoomii: Quote Cee-N-Cee: Quote supernoek: wow 2000 moet ik even doorzetten Ach, lukt je best, als je maar flink doorlult  Ja daar weet jij ááálles van  Nah, ik heb er 1,5 week over gedaan.. valt mee |
|