|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
nou ja... als je dan de 2000 heb gehaald heb je er veel moeite voor gedaan en dan heb je het ook wel echt verdiend  |
|
waatmaarraar Senior lid WMRindex: 76 OTindex: 341 Wnplts: doetinchem
|
ja oke... maar je kan ook een heleboel artikelen plaatsen  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@Liz Komt goed  Ik was ook redelijk zenuwachtig toen ik moest rijden, maar ik kon gewoon een beetje kletsen met die man. Stellen je goed op gemak en dan gewoon doen wat je geleerd is. Lekker rijden, niet teveel nadenken over wat er fout kan gaan. En anders kan je het nog een keer proberen, is geen schande als je het niet de eerste keer haalt;) |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
dat kan ook.... Maar dan moet je nu alvast gaan beginnen... |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@iedereen Spammen voor een plaatje bij je naam wordt niet op prijs gesteld en als het teveel gebeurd is het  naar je plaatje. Iets om rekening mee te houden lijkt mij  |
|
|
ja maar de meeste die ik vind hebben een te lage wmr index gedoe |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
nee een van de twee mag... of een wmr index van 1000 of een ot index van 2000 |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Het is ook of 2000 OT of 1000 WMR.
Toch? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Jep die of de ander |
|
nietmeer
|
jah klopt |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
ja idd |
|
nietmeer
|
hey Kpn, hoe ist man, gister hard gewerkt?  |
|
nietmeer
|
Jups, roll on, roll off  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
@ Blend.. Ja ok, maar het lieft natuurlijk wel in 1x! Maar ja, ik zie het wel! Het is iig wel tijd dat ik m eindelijk ga halen want ik ben al veeeel te lang bezig! |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Gister was hartstikke leuk joh  Beetje kennis gemaakt met de groep via interviews met elkaar, en een lichte introductie met KPN over een aantal onderwerpen. Was wel gezellig, veel gelachen, leuke mensen ook  |
|
|
van welke twee?? ik kopieer de artikelen gwoon van een site  maar dan nog zijn ze nooit goed  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Liz, jij gaat afrijden?  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Heej Bommetje  weer aanwezig? Quote Liz87: @ Blend.. Ja ok, maar het lieft natuurlijk wel in 1x! Maar ja, ik zie het wel! Het is iig wel tijd dat ik m eindelijk ga halen want ik ben al veeeel te lang bezig! Komt vast wel goed  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Hey knalletje   Ja ik ben er weer  ik heb mezelf maar uit bed gesleurd  |
|
|
je moet gwoon je gedachten op nul zetten en rijden................................................ (wel stoppen voor rood en rijden bij groen) |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Cee-N-Cee: Liz, jij gaat afrijden?  Uuhm ja.. Het schijnt  ;) Als ik nou eindelijk eens goed genoeg ben  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Quote Cee-N-Cee: Hey knalletje   Ja ik ben er weer  ik heb mezelf maar uit bed gesleurd  Heb jij niets beters te doen dan?  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote waatmaarraar: je moet gwoon je gedachten op nul zetten en rijden........(wel stoppen voor rood en rijden bij groen) Uuhm, en dat zeg jij? Heb je wel eens gereden? Zo ja, dan illegaal...  Toch bedankt voor de uuh.. tip?!?  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Kriebeltje: Quote Cee-N-Cee: Hey knalletje   Ja ik ben er weer  ik heb mezelf maar uit bed gesleurd  Heb jij niets beters te doen dan?  Mwah, daar moet ik nog ff een paar uur over nadenken dan  Liz, hoeveel lessen heb je nu gehad? |
|
Kriebeltje Erelid
|
Ik ben met afrijden de eerste keer door rood gereden...  Wat een onthulling.  Maar ik ben de tweede keer wel geslaagd  |
|