|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@CootjeIk kan ook wel wat vloeibare energie gebruiken  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
ik kan het eigenlijk ook wel gebruiken, iemand die even inschenkt? |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
nee? nou dan schenk ik wel even in  *pakt een pot koffie en schenkt 3 bekers vol* Hier  Voor Blend en Cootje, suiker en melk op de toog  |
|
nietmeer
|
Ahhhhhhhhhhhh, lekker Thee! Dank je, je bent een lieverd  |
|
Blend
Oud Moderator
Dank je Thee, jij weet wat goed is voor een man;)   |
|
nietmeer
|
ik word zondag 18. jarig zijn geeft een goed gevoel, en omdat ik elke dag een goed gevoel meedraag lijkt het alsof ik elke dag jarig ben  |
|
Blend
Oud Moderator
Quote aimed: omdat ik elke dag een goed gevoel meedraag lijkt het alsof ik elke dag jarig ben  okey...  Jij moet dan wel een gelukkige jongen zijn  |
|
nietmeer
|
Feestje....  |
|
nietmeer
|
ja het enige dat mij nog rest om me echt nog gelukkiger te maken is een kleine 50-60 miljoen euro  |
|
nietmeer
|
@Cootje, weet niet of het een feestje wordt cootje  moet misschien weer werken, heb vandaag wel lkker vrij  |
|
Blend
Oud Moderator
aimed Gelukkig stel je niet zulke hele hoge eisen   |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
|
|
nietmeer
|
Quote aimed: @Cootje, weet niet of het een feestje wordt cootje  moet misschien weer werken, heb vandaag wel lkker vrij  En voetballen ook nog?!? Dat word veel tracteren!  |
|
nietmeer
|
ik heb mijn verlanglijstje op de bus gedaan: aan dhr. Gates, wilt u zo vriendelijk zijn om onderstaand bedrag over te maken op mijn girorekening? als het goed is heeft u mijn rekeningnr. nog liggen van de transactie van afgelopen jaar. daarvoor wilde ik u nog bedanken.wilt u uw vrouw nog de groeten van me doen € 47.000.000 ferrari enzo en ik neem genoegen met een klein kasteeltje alvast bedankt  |
|
nietmeer
|
@Cootje ik ben zondag jarig en hoef niet te voetballen i.v.m werk, maar daarom ga ik zaterdag met het eerste van onze zaterdag selectie meespelen en die weten van nix dus mondje dicht he  |
|
Blend
Oud Moderator
Fijn dat we het weten nu Ikky  aimed Dat is minder dan de vorige keer dat je een brief stuurde  |
|
nietmeer
|
 Voor 2 mille zwijg ik als 't graf  |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Quote Theemonster: nee? nou dan schenk ik wel even in  *pakt een pot koffie en schenkt 3 bekers vol* Hier  Voor Blend en Cootje, suiker en melk op de toog  en ik word weer vergeten  *schenkt voor zichzelf een dubbele in* |
|
nietmeer
|
@Blend, ja ik had nog wat liggen van vorig jaar en wil dit jaar niet zo lastig zijn |
|
nietmeer
|
@Cootje, dan kan ik beter gelijk heel de club trakteren, kost me minder  |
|
nietmeer
|
Quote aimed: @Cootje, dan kan ik beter gelijk heel de club trakteren, kost me minder  Pfff... mag toch proberen of ik Teun's studiegeld al bij elkaar kon schooien?  |
|
nietmeer
|
wie's Teun? je zoontje?je zoontje van 1 jaar die hoeft niet eens naar school, dat vind ik gewoon oplichterij!!!!!!!  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
@Blend, ja fijn he, ben je nu niet helemaal blij omdat je dat weet  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
is er nog koffie  |
|
nietmeer
|
Quote aimed: wie's Teun? je zoontje?je zoontje van 1 jaar die hoeft niet eens naar school, dat vind ik gewoon oplichterij!!!!!!!  Twee jaar... ennuh: Je bent voor elk kind dat je op de wereld zet c.a. 1 ton kwijt tot aan z'n 18e! |
|