|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Quote Cootje68: Twee jaar... ennuh: Je bent voor elk kind dat je op de wereld zet c.a. 1 ton kwijt tot aan z'n 18e! Dure hobby... en dan is het nog verplicht ook...  |
|
nietmeer
|
oh je wilt al beginnen met ''sparen''. ik zou zeggen neem een lening bij de postbank, misschien lenen ze wel een beetje van mijn kapitaal aan je uit. |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote aimed: oh je wilt al beginnen met ''sparen''. ik zou zeggen neem een lening bij de postbank, misschien lenen ze wel een beetje van mijn kapitaal aan je uit. zo min mogelijk lenen  gewoon proberen vast iedere maand 100 euro op de bank te zetten dat helpt al een hoop |
|
nietmeer
|
yep, klopt als een hamer. Maar ik wil niks lenen hoor  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
|
|
nietmeer
|
Aimed: Lenen NEE !!! Alleen voor de hypotheek. De rest gewoon via spaarrekening elke maand sparen... Rente op rente etc. |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Cootje68: Aimed: Lenen NEE !!! Alleen voor de hypotheek. De rest gewoon via spaarrekening elke maand sparen... Rente op rente etc.  Verstandige vrouw  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@ikkyIk ben zo gelukkig  Vooral als mijn werkdag erop zit en ik naar huis kan, dan wordt ik pas echt gelukkig  |
|
nietmeer
|
oh je hebt dus al een klein kapitaaltje opgebouwd  . maar als ik 50 miljoen had, kreeg je wel een ietsiepietsie van me hoor  en dan investeerde ik ook wat in deze site.  |
|
nietmeer
|
 Thanks, je bent stiekum toch wel lief!  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
@Blend, ik heb zo'n vaag vermoeden waarom  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@ikkyOwh, hoe zou dat komen? Dat vage vermoeden, krijg je visioenen? Die jou vertellen wat er in mijn hoofd omgaat?  Is niet te hopen voor je trouwens  |
|
nietmeer
|
@Cootje, lief zijn voor je medemens is mij verteld  en daar behoor jij toch stiekem ook bij   |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
@Blend, Af en toe heb ik die wel  Is best eng..  |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
aimed; ik ben benieuwd of je het echie ook zo "lief" bent |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote ikky: @Blend, Af en toe heb ik die wel  Is best eng..  ik ook  dat eng zijn dan  |
|
nietmeer
|
@puppy, daar is toch geen twijfel over mogelijk |
|
puppy Erelid
|
Twaggs  (Hoe staan we er eigenlijk voor in het knuffeltopic?) |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Heet hier hee O.o" |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote puppy: Twaggs  (Hoe staan we er eigenlijk voor in het knuffeltopic?) geen idee  ik ga gelijk kijken |
|
nietmeer
|
hey tNt, niet O.o maar ô_Ô |
|
puppy Erelid
|
en...?
|
|
Twaggy Oudgediende
|
kiek moar |
|
nietmeer
|
ik zie hier dat jullie er zeer slecht voor staan pup. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote aimed: hey tNt, niet O.o maar ô_Ô o.O' Ik trek me eigen gekke bekken ok  |
|