|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote Cee-N-Cee: @Twaggy, Okeuj @Bloem, trainingen voor de KPN helpdesk voor InternetPlusBellen, is best leuk  tjah en als ze dan ook nog eens helpen zou het perfect zijn. wij kunnen niet eens internet opzeggen(al 20 keer gedaan en nog steeds hebben we internet)RECHTZAAK!!  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Internet opzeggen? wie wil dat nou  |
|
nietmeer
|
 promisses...  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote Kriebeltje: *Jaloers* Maar ik hou nog wel van je hoor  Ow ja..  Tegen wie had je t eigenlijk  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Cootje68:  promisses...  Met een enkele s  Beloftes? voor wat  |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Quote Liz87: Quote Kriebeltje: *Jaloers* Maar ik hou nog wel van je hoor  Ow ja..  Tegen wie had je t eigenlijk  Euhj... voel je je aangesproken?  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote Kriebeltje: Quote Liz87: Quote Kriebeltje: *Jaloers* Maar ik hou nog wel van je hoor  Ow ja..  Tegen wie had je t eigenlijk  Euhj... voel je je aangesproken?  Uuhhmm.. Bij nader inzien.. Weet ik niet   |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Kriebeltje: Quote Liz87: Quote Kriebeltje: *Jaloers* Maar ik hou nog wel van je hoor  Ow ja..  Tegen wie had je t eigenlijk  Euhj... voel je je aangesproken?  Ik wel  |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Haha, ik ga weer even werken |
|
nietmeer
|
Quote Cee-N-Cee: Quote Cootje68:  promisses...  Met een enkele s  Beloftes? voor wat  Eh, naar KPN toe. Win je nooit van zo'n maatschappij! Ze hebben genoeg smoesjes om zich achter te schuilen! |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Cootje, daar mag ik niks over zeggen  ik weet er ook niks van  Weet wel een aantal verhalen van andere maatschappijen die zo'n beetje de hele boel omkochten opdat ze maar hun gelijk kregen |
|
nietmeer
|
@ C&C: Helaas weet ik er meer van, heb er ruim een jaar gewerkt en heb genoeg gehoord en gezien... |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Cee-N-Cee: Internet opzeggen? wie wil dat nou  andere provider |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
Goeiemiddag allemaal  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Cootje68: @ C&C: Helaas weet ik er meer van, heb er ruim een jaar gewerkt en heb genoeg gehoord en gezien... Wat deed je dan? @Twaggy, Hm, je gaat van KPN naar een andere toe? Hey kaasje    |
|
nietmeer
|
 Hoi Brie |
|
Twaggy Oudgediende
|
Hey Brie  @C&C klopt we willen naar tele2 |
|
nietmeer
|
Quote Twaggy: Hey Brie  C&C klopt we willen naar tele2 Regelen ze bij Tele2 geen overstappen dan? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Twaggy, Tele2    (en das niet omdat ik bij KPN werk, Tele2 is schijt  ) Hm, wel jammer dat t niet lukt.. Beetje erg slordig |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
telefoongesprekken hier?  , kom net van mn werk.. 4 uur lang gebeld  |
|
Twaggy Oudgediende
|
ja maar het ergste is dat we het al een jaar geleden opgezegd hebben en als we een klacht indienen worden we in de wacht gezet |
|
nietmeer
|
 ZO verdient KPN z'n geld  |
|
nietmeer
|
KPN is bende, alleen de ouderwetse koperdraad voor den telefoon is goed, de rest stinkt  |
|
nietmeer
|
Quote Kpuc: KPN is bende, alleen de ouderwetse koperdraad voor den telefoon is goed, de rest stinkt  Niet helemaal mee eens, maar ik begrijp de reactie... Heb zelf IPB (gedraad aangesloten) en ben dik tevreden |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Cootje68:  ZO verdient KPN z'n geld  niet echt we betalen nu alles behalve internet |
|