|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Cootje68:  ZO verdient KPN z'n geld  Niet bepaald, het kost 1 cent per minuut dus ze verdienen er niks aan... of althans, heel erg weinig |
|
nietmeer
|
Dan heb je het geluk dat je voor den draad hebt gekozen, maar na al het gezeik met IPB ben ik wederom gewaarschuwd, geen KPN hier in huis. |
|
nietmeer
|
C&C: Dat is dan nieuw voor me... toen ik er werkte kostte het 10 ct per minuut! @Twaggy: Ik bedoelde de gesprekskosten als je in de wachtrij staat! |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Kpuc, yugh, de problemen met IPB zijn echt sterk overtrokken.. 5% van de klanten hebben er problemen mee. Natuurlijk zijn dat 5% teveel... maar van de 95% die er geen last van heeft hoor je niet. |
|
nietmeer
|
Da's logisch... Alleen problemen worden verteld, complimenten hoor je zelden of nooit! |
|
nietmeer
|
Vreemd dat er dan zo een ophef over is geweest en dat ze toch maatregelen hebben genomen. Maar mijn vertrouwen in KPN is al jaren weg C&C, en waarom zou ik ook met ze in zee gaan? De gsm is ook een telefoon en inet via de kabel, dag dag kpn, ze komen er hier echt nooit meer in. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Nee precies, dus dat half nederland zit te zeiken op een product omdat een paar mensen er last van hebben vind ik verkeerd. je moet het totale plaatje kennen voordat je een oordeel velt |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote Cootje68: C&C: Dat is dan nieuw voor me... toen ik er werkte kostte het 10 ct per minuut! @Twaggy: Ik bedoelde de gesprekskosten als je in de wachtrij staat! email |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Kpuc, slechte ervaringen mee gehad? |
|
nietmeer
|
@Cooje. Zeer slechte ervaringen, op het moment dat er andere providers in het gsm net kwamen heb ik ze vaarwel gezegd. |
|
nietmeer
|
Tja, iedereen is vrij van keuze... Gelukkig maar!  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Lang leve de marktwerking idd |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
oke BIERTJE??  of een sappie voor de non-alcoholisten onder ons |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Nu al?  |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Doe maar.. Hoi Brie  |
|
Brie Erelid
|
Sappie mag ook hoor CnC kriebel, had je me nog niet gezien  ?  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Brie, hebben we ook coolbest toevallig?  |
|
nietmeer
|
Ik hoef niets, dank je! Ga ff douchen voordat TT weer wakker wordt!  Doei doei, allemaal  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
|
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote brie: oke BIERTJE??  of een sappie voor de non-alcoholisten onder ons  |
|
nietmeer
|
Nu al? Nu pas bedoel je toch? Biertjen  |
|
Twaggy Oudgediende
|
*tapt een meter bier* |
|
Brie Erelid
|
Quote Cee-N-Cee: @Brie, hebben we ook coolbest toevallig?  Voor jou altijd;) |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Quote brie: kriebel, had je me nog niet gezien  ?  Hmm, zoals je ziet, let ik niet echt op vandaag  |
|
Wilco
Oudgediende
 WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
Quote Twaggy: *tapt een meter bier* en hoe dikis het glas dan, want als het de dikte van een rietje is kan ik het ook  |
|