|
nietmeer
|
@kan goed zijn, maar niet voor overlast zorgen. |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote gothic: Heb ik helaas niet bij me, mp3 is kapot, heb ook geen geluid op de computer. Andere suggesties? gewoon weggaan |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote aimed: kan goed zijn, maar niet voor overlast zorgen. echt wel  doen die gelovigen ook altijd dus mag metal ook |
|
nietmeer
|
 , ga je gang maar jochie |
|
gothic Erelid
 WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
Quote Twaggy: Quote gothic: Heb ik helaas niet bij me, mp3 is kapot, heb ook geen geluid op de computer. Andere suggesties? gewoon weggaan krijg net een fijne opdracht doorgemaild, ga ik dat maar doen denk ik. |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Waarom moet ik binnen zitten terwijl het zo mooi weer is buiten? De wereld is niet eerlijk  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote Blend: Waarom moet ik binnen zitten terwijl het zo mooi weer is buiten? De wereld is niet eerlijk  |
|
gothic Erelid
|
Quote Blend: Waarom moet ik binnen zitten terwijl het zo mooi weer is buiten? De wereld is niet eerlijk  Je bent in ieder geval niet de enige die binnen zit |
|
Puck Oudgediende
|
Quote gothic: Quote Blend: Waarom moet ik binnen zitten terwijl het zo mooi weer is buiten? De wereld is niet eerlijk  Je bent in ieder geval niet de enige die binnen zit Ik zit buiten! Net de hangmat van boven gehaald!  |
|
Blend
Oud Moderator
Dank je Puck @gothicIs een troost  maar ik wil nog steeds naar buiten  |
|
gothic Erelid
|
Quote Puck: Quote gothic: Quote Blend: Waarom moet ik binnen zitten terwijl het zo mooi weer is buiten? De wereld is niet eerlijk  Je bent in ieder geval niet de enige die binnen zit Ik zit buiten! Net de hangmat van boven gehaald!  Oke, ik ga ook jaloers worden op mensen die buiten zitten. |
|
Blend
Oud Moderator
Morgen ben ik zo goed als de hele dag buiten  Nu nog even afzien binnen  Op mijn werk, dus kan ook niet de muziek aanzetten ofzo  In mijn hoofd ben ik muziek aan het luisteren, om de sfeer erin te houden  |
|
gothic Erelid
|
Morgen zit ik ook de hele dag nog op school. Zaterdag kan ik pas buiten van het zonnetje genieten.  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Blend: Morgen ben ik zo goed als de hele dag buiten  Nu nog even afzien binnen  Op mijn werk, dus kan ook niet de muziek aanzetten ofzo  In mijn hoofd ben ik muziek aan het luisteren, om de sfeer erin te houden  Kan ook   Geen MP3 ofzo? Edit: Wat ga je morgen doen dan? |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
|
|
Puck Oudgediende
|
Quote LuckyMe: dit is leuk Weet je hoe hard m'n geluid staat?  *Draait door  * |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Ik heb geen geluid  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Kriebeltje: Ik heb geen geluid   Wij hebben dus net een nieuwe geluidskaart  |
|
Blend
Oud Moderator
@PuckOp mijn werk??  Nee, dat gaat niet werken  Morgen heb ik niks te doen, hoef ik niet te werken. Volop genieten van het weer en Ikky komt langs  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Blend: @PuckOp mijn werk??  Nee, dat gaat niet werken  Jij of een MP3?   |
|
Blend
Oud Moderator
@PuckGehehehe, daar heb je een goed punt   Ik ben bang dat ik dan niet ga werken  Maar ik kan mijn ipod niet aanzetten hier, vinden ze niet zo leuk hier  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
lalallal, was ophangen is saaaaaaai  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
ja huiswerk maken ook... |
|
Puck Oudgediende
|
Is er iemand in Siant Tropez geweest?  Ik moet er wat voor Frans over maken.. |
|
gothic Erelid
|
Quote Puck: Is er iemand in Siant Tropez geweest?  Ik moet er wat voor Frans over maken.. Nee nog nooit. kan je niet googlen? |
|