|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
|
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Quote Lananq: Quote Naaoomii: Ik heb auw  Ik heb rug-, been-, zij- en borstpijnen. Persoon X zegt dat ik aan het groeien ben (nog langer  ) en dat mijn botten sneller groeien dan mijn spieren, zodat de spieren worden uitgerekt. Goed, ik kan tegen wat bloed van een bloedneus en een bloot bot en een afneembare middelvinger., maar dat lijkt me toch wel luguber  Woeps  Hoe lang ben je dan  Ik wil ook wel groeien  |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Thee, gelukkig  , ja jij ook hoor  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote Theemonster: @liz; ja zijn mail doet het wel   Aha  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
openSUSE 10.2 KDE  Ik heb Kturtle nooit geinstalleerd, maar ik heb wel eens de feature-pagina van EduBuntu doorgenomen  |
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
Quote Naaoomii: Hoe lang ben je dan  Ik wil ook wel groeien  Dat kan ik je niet zeggen, mijn lengte is voortdurend langer. De laatst gemeten keer was ik 1 meter 76, maar dat is al een tijd geleden, volgens mij ben ik al ver over de 1,80  Maar "beloven" kan ik niks, dan moet ik gaan meten en ik weet niet waar dat ding ligt. |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
aaaah! Het knuffeltopic 2:  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Lananq: Quote Naaoomii: Hoe lang ben je dan  Ik wil ook wel groeien  Dat kan ik je niet zeggen, mijn lengte is voortdurend langer. De laatst gemeten keer was ik 1 meter 76, maar dat is al een tijd geleden, volgens mij ben ik al ver over de 1,80  Maar "beloven" kan ik niks, dan moet ik gaan meten en ik weet niet waar dat ding ligt. Hihi nog niet zo lang als My-angel, maar, wel minstens 15 cm langer als ik ofzo  Of reken ik nou niet goed hoofd? 1.65  |
|
Caster Oudgediende
|
Quote Ikke: openSUSE 10.2 KDE  Ik heb Kturtle nooit geinstalleerd, maar ik heb wel eens de feature-pagina van EduBuntu doorgenomen  YES! een deelgenoot in de anti-microsoft strijd!  you  |
|
Ikke
Oudgediende
@Lananq: je lengte wordt niet langer  Je lengte wordt groter of jij wordt langer  |
|
Caster Oudgediende
|
net als het kost veel of is duur... toch  |
|
Ikke
Oudgediende
@Caster: welke distro en desktop environment? |
|
Theetje
Oudgediende
Wie heeft er een kop thee voor mij?   |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Quote Liz87: Quote Theemonster: liz; ja zijn mail doet het wel   Aha   |
|
Quote Ikke: @Lananq: je lengte wordt niet langer  Je lengte wordt groter of jij wordt langer  Dat heb je goed gezien. Moet ik jou belonen of mij kastijden? @TheE: ik heb alleen maar Albertheijnsnippers en een rare kruidenthee. |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Tralalala... |
|
Caster Oudgediende
|
Quote Ikke: @Caster: welke distro en desktop environment? Ik zou het niet weten...  Mijn vader is heel technisch (heeft ook Deze site gemaakt) en heeft alles geinstalleerd. Ik weet er niet zo veel van.  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Theemonster: Wie heeft er een kop thee voor mij?   Ikke! Ik bedoel, ik  *Schenkt een heet water in* Wat voor smaak blieft u? |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Kriebeltje: Quote Liz87: Quote Theemonster: liz; ja zijn mail doet het wel   Aha   vind jij Liz ook zo eng?  (nee hoor lizzzzzje    ) @Lananq; ik heb eucalyptus thee, op het tekstje wat er bij zit staat: mengen met andere thee, anders is de smaak te sterk  je kan het ook gebruiken voor stoombaden enzo, is gewoon eucalyptusblad.. Misschien ga ik dat wel eens doen, een thee bad nemen, hmmmmm |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Caster: Quote Ikke: @Caster: welke distro en desktop environment? Ik zou het niet weten...  Mijn vader is heel technisch (heeft ook Deze site gemaakt) en heeft alles geinstalleerd. Ik weet er niet zo veel van.  Kun je 'n screenshot maken? Voeg me anders ff op msn/google talk toe, 't adres staat op m'n PP  |
|
Caster Oudgediende
|
mischien kersen? Ik lus wel een earl gray!  |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Quote Liz87: Tralalala... Tralala?  |
|
Dat is een goed idee, Theemonster. Wel raar etiket, dan  dat ze dan gewoon een kleinere "dosis" voorschrijven  |
|
Caster Oudgediende
|
Quote Ikke: Quote Caster: Quote Ikke: @Caster: welke distro en desktop environment? Ik zou het niet weten...  Mijn vader is heel technisch (heeft ook Deze site gemaakt) en heeft alles geinstalleerd. Ik weet er niet zo veel van.  Kun je 'n screenshot maken? Voeg me anders ff op msn/google talk toe, 't adres staat op m'n PP  Zal ik doen, ik doe google talk... |
|
Programmeren  Ik heb ooit eens wat HTML gekend, maar ik ken nu alleen nog maar een paar dingetjes  |
|