|
nietmeer
|
(juutsel deelt de nog 3 liter overgebleven rose wel... wie wil er een rietje? |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
|
|
Tim-kun Erelid
 WMRindex: 238 OTindex: 1.981
|
laat het indrinken maar beginnen..maar ik ziet er al wel echt aan de drank ook nog..  |
|
nietmeer
|
*Grijpt telefoon van de toog en belt naar Bavalium* Hey gast, hebben jullie nog een paar fusten bier over? Die lui hier blijven maar hijssen en we gaan nog een lang weekend tegemoet!  |
|
nietmeer
|
Quote Cootje68: *Grijpt telefoon van de toog en belt naar Bavalium* Hey gast, hebben jullie nog een paar fusten bier over? Die lui hier blijven maar hijssen en we gaan nog een lang weekend tegemoet!  en bestel ook nog wat tequila, voidka en rose erbij! |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Hey Thee...   nog 15 dagen en dan zien we elkaar  |
|
nietmeer
|
Cootje.. ik denk dat wij het goed met elkaar kunnen vinden....  |
|
nietmeer
|
Quote juutsel: Cootje.. ik denk dat wij het goed met elkaar kunnen vinden....   Denk ik ook  Tequilla, Vodka en Rosé in grote getallen bij besteld! Dat wordt lekker zuipen...  Alleen jammer dat ik zaterdag en zondag van 16:00 uur tot 21:00 uur moet werken  |
|
nietmeer
|
|
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
|
|
Tim-kun Erelid
|
werken in het weekend is net zo zuur als oude wijn |
|
Liz87 Erelid
|
@ Thee.. Heb er zin in  Haai Cootje!  |
|
nietmeer
|
Quote Cootje68: Quote juutsel: Cootje.. ik denk dat wij het goed met elkaar kunnen vinden....   Denk ik ook  Tequilla, Vodka en Rosé in grote getallen bij besteld! Dat wordt lekker zuipen...  Alleen jammer dat ik zaterdag en zondag van 16:00 uur tot 21:00 uur moet werken  watv oor werk? naast je TT van het KDV? |
|
Theetje
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
stilte? |
|
Tim-kun Erelid
|
ik heb er ook zin in  ben er ook bij over 2 weekjes! |
|
Theetje
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
Quote Tim-kun: ik heb er ook zin in  ben er ook bij over 2 weekjes! oke nu ben ik echt TE nieuwsgierig wat is er over 2 weken in Utrecht? |
|
Tim-kun Erelid
|
yes en ik ga samen met Luna met de trein dus dat word ook leuk! |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Theemonster: liz; ik heb er ook zin in    samen met de trein naar utrecht   !! Of met de auto  ;) Wat ik niet denk hoor.. Word gewoon gezellig de trein!! Gaat haniko (oeps naam vergeten  ) ook mee? |
|
Liz87 Erelid
|
Quote juutsel: Quote Tim-kun: ik heb er ook zin in  ben er ook bij over 2 weekjes! oke nu ben ik echt TE nieuwsgierig wat is er over 2 weken in Utrecht? Bowling...  |
|
nietmeer
|
eehhh Osaka, das toch in Japan.....(zucht) ik voel me blont.. oh nee, het is de rosé |
|
Theetje
Oudgediende
Hinako  Ja, die gaat waarschijnlijk ook mee  |
|
nietmeer
|
Quote: wat voor werk? naast je TT van het KDV? Ik werk in de keuken van een Sparerib-bezorgdienst (c.a 20 uur) en verder ben ik moeder van (Turbo) Teun (TT) en huisvrouw. Maar dit had je ook op m'n Blog terug kunnen vinden  KDV is kinderdagverblijf, daar gaat TT elke vrijdag naar toe!  |
|
Tim-kun Erelid
|
Quote juutsel: eehhh Osaka, das toch in Japan.....(zucht) ik voel me blont.. oh nee, het is de rosé de laatste keer dat ik keek wel ja  |
|