|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Jannick: In je plietsiepak op het naaktstrand.. Heeft de politie eigenlijk politie onderbroeken?!?!  vast van die hele sexy leren strings   |
|
nietmeer
|
Quote Tim-kun: hawaii of mauritius..hmm moeilijke keuze  Mauritius werd betaald voor me, icl kite surf les en duiken... en ik hoef er niet voor te trouwen  |
|
nietmeer
|
Quote Theemonster: Quote Jannick: In je plietsiepak op het naaktstrand.. Heeft de politie eigenlijk politie onderbroeken?!?!  vast van die hele sexy leren strings   nu dus al helemaal niet meer, he bha, ik visualiseer te snel!  |
|
nietmeer
|
maareehhm... wat moet een mens doen om hier iets te drinken te krijgen? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Theemonster: Quote Jannick: In je plietsiepak op het naaktstrand.. Heeft de politie eigenlijk politie onderbroeken?!?!  vast van die hele sexy leren strings   Whellup  |
|
Theetje
Oudgediende
@juutsel; dat probleem heb ik ook  |
|
nietmeer
|
@jannnick, yep politieonderbroeken zijn voor mannen boxershorts met een vlammetje erop en voor vrouwen zijn het strings met handboeien erop |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
hoddog Quote juutsel: maareehhm... wat moet een mens doen om hier iets te drinken te krijgen? zelf opakken  ow en op de rekening van Mmore schrijven vandaag |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Thee.........  Ik hou het maar bij een boxer... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote aimed: jannnick, yep politieonderbroeken zijn voor mannen boxershorts met een vlammetje erop en voor vrouwen zijn het strings met handboeien erop Strings met handboeien erop? Aimed, strings hebben niet eens de ruimte voor zo'n afbeelding  |
|
nietmeer
|
juutsel, neem mijn aanbod aan en je krijgt een glaasje water  |
|
Nedra Actief lid WMRindex: 66 OTindex: 81
|
oh nee hele foute gedachtes, zie het al zo voor me  |
|
Jannick
Oudgediende
Strings met handboeien? Kleine handboeien heb je dan, of grote strings..  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
At a recent PC User's Group meeting, a company was demonstrating its latest speech-recognition software. A representative from the company was just about ready to start the demonstration and asked everyone in the room to quiet down.
Just then someone in the back of the room yelled, "Format C: Return."
Someone else chimed in: "Yes, Return"
Unfortunately, the software worked. |
|
Theetje
Oudgediende
volgens mij hebben heel veel mensen nu foute beelden voor zich   |
|
nietmeer
|
@tNt, tsja ik heb ze van dichtbij gezien, heeeeel erg dichtbij  en het paste er toch op ook al waren ze niet op werkelijke schaal |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Waar gaat het niveau heen?  |
|
nietmeer
|
Quote Theemonster: juutsel; dat probleem heb ik ook  het visualiseren of dorst? TRekt gekoelde fles Rose open: jongens rondje van de zaak (hihi) wie wil wat? |
|
Jannick
Oudgediende
|
|
Theetje
Oudgediende
Quote Kriebeltje: Waar gaat het niveau heen?  naar ver benenden zeeniveau   |
|
nietmeer
|
duiken dus  |
|
nietmeer
|
ok mensen we hebben ff lol kunnen trappen maar we kunnen weer naar ons vorig niveau. en Juut, als je zin hebt om biosje te pakken ok, maar dat ander idee toch maar niet  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Theemonster: Quote Kriebeltje: Waar gaat het niveau heen?  naar ver benenden zeeniveau   Ergens vlakbij de Titanic ofzo  |
|
nietmeer
|
lieve Aimed... Je bent te jong om me dat soort voorstellen te doen, ik wals dwars over je heen  ( met handboeien string dan he!)  gaat over naakstrand voorstel.. en mijn woordkeuze is niet echt goed merk ik! |
|
nietmeer
|
Quote aimed: ok mensen we hebben ff lol kunnen trappen maar we kunnen weer naar ons vorig niveau. en Juut, als je zin hebt om biosje te pakken ok, maar dat ander idee toch maar niet  biosje: = oke... niet die weekend alleen  |
|