|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
hier niet...net alle bovenstaande al gedaan....  |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote Ikke: Mmore roept nu ook maar wat  Hehe ja  Volgens mij en Voogeltje zou alles goed moeten werken maar PHP..  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
|
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote Theemonster: ben ik de enige waarbij alles gewoon werkt?   Nee hier werkt ook alles prima  |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Hier ben ik het linker frame kwijt geraakt...  Maar ja, dan ga ik maar naar huis...  Zou jij ook moeten doen Mmore...  |
|
Theetje
Oudgediende
|
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
@Mmore: De computer doet precies wat je 'm opdraagt  Dus als er iets softwarematig foutgaat is 't jouw of Jelmers schuld  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Is het al 5 uur...  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Liz87: Is het al 5 uur...  Nope, nog maar 5 uur te gaan  |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Jeej mijn verslag is af  Nu alleen nog hopen dat die goedgekeurd wordt  |
|
Theetje
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
hey kriebel, gfct met je avatar  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote Kriebeltje: Jeej mijn verslag is af  Nu alleen nog hopen dat die goedgekeurd wordt  Gefeliciteeerd   |
|
nietmeer
|
Quote Ikke: Quote Liz87: Is het al 5 uur...  Nope, nog maar 5 uur te gaan  I love overuren kan ik z emooi indienen op vrijdag |
|
Theetje
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
nog 1,5 uur.... en dan ga ik ( na het oneindige sotfzuigen en boodschappen doen ) marktplaats bombarderen met nog meer nutteloze spullen voor weinig geld  en dan, muren witten, behang afkrabben...  waarom kijk ik hier ook alweer naar uit? somebody please remind me... |
|
nietmeer
|
trouwens .. wordt er nog wat geschonken vandaag of zit iedereen op het terras? roseetje? of toch iets sterkers? |
|
nietmeer
|
@juutsel, wat heb je allemaal te koop?  |
|
nietmeer
|
hmmm... ongeveer een volledige inboedel excl bed, bank wasmachine, droger vriezer koelkast en magno
voor de rest mag alles weg: gordijnen, kasten, kandelaars, planten, 1 persoonsbedden noem maar op.... |
|
nietmeer
|
Quote aimed: juutsel, wat heb je allemaal te koop?  waarom de knipoog ;-) |
|
nietmeer
|
oh ja shit, ik moest ook nog werken....grrrrr |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Quote juutsel: hmmm... ongeveer een volledige inboedel excl bed, bank wasmachine, droger vriezer koelkast en magno
voor de rest mag alles weg: gordijnen, kasten, kandelaars, planten, 1 persoonsbedden noem maar op.... Ik ga het in de gaten houden, ik ben nog op zoek  |
|
nietmeer
|
juutsel, je weet toch wel dat dat knipoog een geheime code is waarvan alleen jij en natuurlijk ikzelf weten wat het betekent  |
|
nietmeer
|
jah kasten, die hadden mijn ouders nog nodig, ze zijn pas verhuisd en hebben alles weggedonderd  |
|
Tim-kun Erelid
 WMRindex: 238 OTindex: 1.981
|
zo weer lekker uit eten geweest en het is weer lekker weekend! |
|