|
nietmeer
|
Quote Kriebeltje: [quote=juutsel]hmmm... ongeveer een volledige inboedel excl bed, bank wasmachine, droger vriezer koelkast en magno
voor de rest mag alles weg: gordijnen, kasten, kandelaars, planten, 1 persoonsbedden noem maar op.... Ik ga het in de gaten houden, ik ben nog op zoek waarnaar??????? Ik ga er nml niet veel voor vragen. asl ik het niet kwijtkan bel ik de kringloop |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Ik ben eerder klaar dan ik had verwacht... ik heb nu weekend  Hmmm wat zal ik eens gaan doen?  EDIT: Juutsel, ik zoek een klerenkast, eventueel een kast voor in de kamer (waar zo'n leuke naam voor is) en aankleding voor mijn woning...  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
ben er weer ff |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
|
|
nietmeer
|
srry Juut, maar ik heb geen interesse meer, het is veel te ver vanaf hier naar Leusden, anders konden we zaken doen $$$$$$  |
|
nietmeer
|
Aimed, je maakt me aan het lachen ... THANKS  |
|
Tim-kun Erelid
 WMRindex: 238 OTindex: 1.981
|
nog gefeliciteerd twaggy  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Alowa...  |
|
Twaggy Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
Quote Kriebeltje: Ik ben eerder klaar dan ik had verwacht... ik heb nu weekend  Hmmm wat zal ik eens gaan doen?  EDIT: Juutsel, ik zoek een klerenkast, eventueel een kast voor in de kamer (waar zo'n leuke naam voor is) en aankleding voor mijn woning...  je bedoeld een Roomdivider? die heb ik helaas niet, kleding kast wel. Wit met twee schuifdeuren. knalgroene vaas, lampen e.d. voor aankleding... maar ja... moet wel je smaak zijn natuurlijk! Waar ga je wonen? of woon je er al? |
|
nietmeer
|
juutsel, wel een leuke afkorting voor je toch, Juut  maar wat doe je in het weekend? zin om naar de bios te gaan? ik betaal als jij hierheen komt    |
|
nietmeer
|
Quote Jannick: Alowa...  eehhmm. Aloha? |
|
nietmeer
|
Quote aimed: juutsel, wel een leuke afkorting voor je toch, Juut  maar wat doe je in het weekend? zin om naar de bios te gaan? ik betaal als jij hierheen komt    Erg verleidelijk, jij charmeur... ik ga zondag mijn hond wegbrengen... en morgen de voordeur, kozijnen en plinten fixen. Tot halverwege mei (dan verhuis ik) heb ik geen vrije tijd... helaas... |
|
Kriebeltje Erelid
|
Quote juutsel:
je bedoeld een Roomdivider? die heb ik helaas niet, kleding kast wel. Wit met twee schuifdeuren. knalgroene vaas, lampen e.d. voor aankleding... maar ja... moet wel je smaak zijn natuurlijk! Waar ga je wonen? of woon je er al? Ik krijg begin juni de sleutel... maar ik zal straks wel even zoeken op marktplaats... tis redelijk ver weg namelijk  misschien kom ik het wel tegen... |
|
nietmeer
|
en daarnaast betaal ik zelf... lang verhaal, laten we het houden op emancipatie  Maar ik vind het wel een deal... alleen dan dus niet dit weekend. en naar de bios met dit weer... kan beter toch? |
|
Jannick
Oudgediende
 Twaggo  |
|
nietmeer
|
@juut, maar je moet je toch ook ontspannen en daarvoor mijn aanbod, misschien kan ik je daarna wel helpen met je 'karweitjes'.  |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Heeee  |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Jannick:  Twaggo   Pieter post  hey nooms  |
|
Jannick
Oudgediende
 Twagz0r  |
|
nietmeer
|
juutsel, strandje pakken? ik weet een naaktstrand  |
|
Kriebeltje Erelid
|
En dat moet de politie gaan vertegenwoordigen?  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote aimed: juutsel, strandje pakken? ik weet een naaktstrand  Zat je niet bij de politie? |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote aimed: juutsel, strandje pakken? ik weet een naaktstrand  ik weet er wel meer  ik weet nog wel een goede coffeeshop voor jullie  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Tralalalaa...  Ik heb zin om te dansen...  |
|