|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
En wie wordt er weer genegeerd  Hihi grapje  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
 Yoko Ono  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Jannick: Quote aimed: @juutsel, strandje pakken? ik weet een naaktstrand  Zat je niet bij de politie? Aimed is volgens mij wetsdienaar in opleiding   (ja dus    ) |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Hoi Hawaaii, je ava doet het niet  |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Naaoomii: En wie wordt er weer genegeerd  Hihi grapje   ik zei hoi nooms  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Kriebeltje: Hoi Hawaaii, je ava doet het niet  Heeej  Oh das vreemd, bij mij wel  |
|
nietmeer
|
haha, naaktstrand bij de Maarseveense plassen.. maar nee, dat aanbod sla ik lachend doch resoluut af! wat betreft helpen met klusjes... mijn situaite is iets ingewikkelder... woon al 3 maanden nu samen met mijn ex ( daarvoor woonden we gewoon samen) en moet dit huis goed opleveren de deal is geen andere mannen of vrouwn in huis. beetje respect moet er nog zijn  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
 Vrouwenversierder  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Twaggy: Quote Naaoomii: En wie wordt er weer genegeerd  Hihi grapje   ik zei hoi nooms  Wáár dan  |
|
Tim-kun Erelid
 WMRindex: 238 OTindex: 1.981
|
nog ongeveer 6 weken tot hawaii! |
|
nietmeer
|
@Jannick, ach ja, maar het gaat de politie niet aan waar ik met vrienden heen ga  en de politie kan best wel wat reclame gebruiken dus een naaktstrand voor reclame is geen gek idee  |
|
Twaggy Oudgediende
|
|
|
Twaggy Oudgediende
|
13-04-07 12:44:41 - Quote deze reactie Twaggy OTindex: 4856 Weblog: klik Quote Jannick: Twaggo Pieter post
hey nooms
|
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Twaggy:  Yoko Ono  ? |
|
nietmeer
|
i can handle it...  maar mogen wetsdienaars niet naar een naaktstrand? (hoewel wetsdienaar niet echt aantrekkelijk klinkt nee  ) |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Naaoomii: Quote Twaggy:  Yoko Ono  ?  pizza  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
|
|
nietmeer
|
@juut, oh je bent ongehuwd? stuur mij je e-mail adres en je telefoonnr. en ik regel wel een leuk weekendje disneyland ofzo. wel met voorwaarde dat we op 1kamer slapen en in 1 bed  |
|
nietmeer
|
juut,
deal>? |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Twaggy: Quote Naaoomii: Quote Twaggy:  Yoko Ono  ?  pizza  Pizza Hawaii dan  |
|
nietmeer
|
Quote Tim-kun: nog ongeveer 6 weken tot hawaii! en waarom denk je dat wij dit willen horen? of gewoon uiting van je enthousiasme? GENIET ERVAN ( nog 8 weken tot Mauritius   ) |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
In je plietsiepak op het naaktstrand.. Heeft de politie eigenlijk politie onderbroeken?!?!  |
|
Tim-kun Erelid
 WMRindex: 238 OTindex: 1.981
|
hawaii of mauritius..hmm moeilijke keuze  |
|
nietmeer
|
juut, wetsdienaar, ik ben nog maar student/aspirant hoor  , dus ik kan nog ff gek doen |
|
nietmeer
|
Quote aimed: juut,
deal>? Quote aimed: juut, oh je bent ongehuwd? stuur mij je e-mail adres en je telefoonnr. en ik regel wel een leuk weekendje disneyland ofzo. wel met voorwaarde dat we op 1kamer slapen en in 1 bed  [quote=aimed]juut, Oke.. this is kinda creepy! |
|