|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
@Mier, Hmm.. Ik heb gezegt dat ik nog eventjes wacht enzo.. |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Quote Jannick: @Enkie, we pakken een fles seven up, verdelen deze, en gaan praten met af en toe grapjes? Is best, zolang het maar gezellig blijft  |
|
Jannick
Oudgediende
*Pakt een kratje Seven Up, pakt glazen, zet het licht op dimmen, en pakt kaarsjes* Zo, gezelligheid..  Edit: Zo vind ik het fijn, lekker kletsen zonder mensen die je lastigvallen..  , zo zie ik het.. |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ jannick tja je moet het ook doen wanneer jij eraan toe bent |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Ik vind een serieus onderwerp ook gezellig anders, of ben ik nog gewoon vreemd. Als je maar prettig met elkaar kunt converseren en elkaar uit de brand kan helpen is dat toch prima, dat het een keertje niet de hele tijd gaat van "Hee, biertje!?" "Ja   " Jij ook een knuf?   Etc  |
|
Jannick
Oudgediende
CNC..  Mier..  Enkie..  Zo, geniet..  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
En nu weer back ontopic  |
|
Jannick
Oudgediende
@Mier, ja, dat klopt..   Ik wacht gewoon nog eventjes..  |
|
Enkie
Oudgediende
|
@CNC, geknuffeld moet er niet voortdurend meer worden in het Café, maar er zijn toch vaak zat gewoon leuke gesprekken waarbij iedereen gewoon lol heeft. Er zijn ook niet voor niks topiconderwerpen zoals Vragen des Levens. Het Café is nou eenmaal een plaats waar iedereen beetje lol maakt en ontspant, al is het maar digitaal. |
|
Jannick
Oudgediende
@Enkie, maar ook zowel mentaal als fysiek..;) |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Enkie, ik geef je wel gelijk hoor. Maar ik vind wel dat je voor problemen die je niet aan de kapstok wilt hangen, het gewoon even onder de ogen van een selecte groep mensen wilt brengen dat je dat mag doen in het Café. |
|
Mier Oudgediende
@ Jannick dan doe je dat jongen totdat jij ernaa toe bent of tot zij de toenadering zoekt over goedmaken |
|
Enkie
Oudgediende
|
Quote Jannick: @Enkie, maar ook zowel mentaal als fysiek..;) Zolang je je maar inhoudt  |
|
Jannick
Oudgediende
|
|
Mier Oudgediende
@ Enkie als ik het zo lees lijkt het net alsof er geen serieuse onderwerp meer in het cafe mogen
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Maar goed jannick, wat je kunt doen is haar toevoegen op je account en haar vragen waarom ze je weer heeft toegevoegd, en ingaan op het antwoord dat ze geeft. Je kunt dr ook gewoon verwijdert houden |
|
Jannick
Oudgediende
@Mier, zo zie ik het niet, maar wel een klein beetje als een bedreiging.. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote mier: @ Enkie als ik het zo lees lijkt het net alsof er geen serieuse onderwerp meer in het cafe mogen
Dat idee kreeg ik ook, en dat vind ik nogal tegenstrijdig met wat luna me verteld heeft |
|
Jannick
Oudgediende
CNC, ik ga gewoon naar mijn andere msn, ik zie wel... |
|
Enkie
Oudgediende
|
@Mier, jawel, maar het Café is bedoeld voor iedereen om over het algemeen gewoon een beetje bij te kletsen over het een en ander. Zodra een onderwerp teveel is gericht op één probleem of persoon, lijkt het me gewoon verstandiger om op een ander topic over te gaan, aangezien dit het algemene topic is waar iedereen naartoe gaat/kan en er op zich wel een gezellige sfeer aan mag treffen. Ik zeg helemaal niet dat dat het niet was, ik wilde het alleen maar voorkomen. Einde discussie. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Jannick, Okee, iig veel succes ermee kerel  |
|
Mier Oudgediende
Maar Enkie we zijn maar met zun 3en over 1 onderwerp te praten als er meer mensen zijn dan kan dat niet oke dat snap ik maar we zijn nu met zijn 3en dan kan dat heus wel want we vinden het alle 3 een belangrijk onderwerp. |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Ik heb het niet helemaal gevolgd, maar volgens mij wil Enkie zeggen, dat je niet met elkaar een gesprek mag aangaan in Voogelvlucht, maar alleen om wat te drinken mag vragen.... Als je maar met 5 mensen online op wmr bent, waarom mag je dan geen gesprek met elkaar voeren? |
|
Jannick
Oudgediende
Het vroeger WMR mis ik ook wel een beetje, er komen nu veel te vaak nieuwelingen (sorry...) die binnenkomen en weer weggaan, eendagsvliegen, mensen die de sfeer verpesten dagelijks, bijv. Jurgen met zijn illegale blogposts, ze hebben Laurens geband, waarom hem niet? Vroeger waren de talks 's avonds altijd heel erg fijn, tegenwoordig mis ik dat.. |
|
Mier Oudgediende
@ Thee tja dat snap ik ook niet helemaal. |
|