|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Quote Lananq: Het is al goed  Mede dank zij de pizza van Heraux, dus wees hem dankbaar  Oh, je trekt de aanklacht in? |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
|
|
Jannick
Oudgediende
Heraux, bedankt..  |
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
Quote Enkie: Oh, je trekt de aanklacht in? Voor deze éne keer dan  Genade mag er zijn  |
|
Waa, is het al diciasette over undici (zeventien over elf bedoel ik) |
|
Jannick
Oudgediende
Cornelis..  Oke, weet iemand een onderwerp? Ik wel, stel je voor, een vriendin van je heeft je heel erg misbruikt en daar heb je al 2 maand ruzie mee, en je zit op je andere msn en daarop vraagt ze je of je haar weer wil toevoegen, wat zou jij dan doen? |
|
Twee msn's? Alsof ééntje niet genoeg is  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@Jannick, toevoegen, uitfoeteren, verwijderen |
|
de Mexicaan
Oudgediende
 WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
@Lananq, Hier is het seis e dezenove. |
|
Jannick
Oudgediende
@Lananq, ik heb er een stuk of 6. @CNC, en als je diegene erg vertrouwd heb? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Lananq, ik heb ook 2 msn's, een hoofd account met al mijn contacten, en een 2de account met alleen goeie vrienden waar ik op ben als ik rust aan mn hoofd wil hebben... ik gebruik die 2de nauwelijks meer voor dat doel, eigenlijk alleen maar als back up account om bestanden mee over het netwerk te sturen |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ CnC is dat niet een beetje zielig mischien wil ze het wel goed maken |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Fijn Jannick, voor deze ene keer ben je er goed vanaf gekomen, maar zo gaat het natuurlijk niet elke keer hè... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Jannick, over vertrouwen gaat het niet meer, zij heeft je misbruikt en dat heeft de situatie permanent veranderd. Je kunt misbruik niet goed praten |
|
Quote de Mexicaan: @Lananq, Hier is het seis e dezenove. Zes over negentien? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Jannick, als ik het vragen mag, hoe ernstig noem jij dat misbruik? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote mier: @ CnC is dat niet een beetje zielig mischien wil ze het wel goed maken Daar heb je de telefoon ook voor, en aangezien Jannick 6 accounts heeft kan ze ook de normale gebruiken |
|
Jannick
Oudgediende
Nou, iets lulligs gedaan waar ik me heel erg zorgen over maakte, en daarna keihard zeggen "GRAPJE", terwijl ik met bonzend hart aan het typen was toen.. |
|
Mier Oudgediende
@ CnC maar mischien is Jannick daar wel erg weinig op of heeft hij haar geblokt dan kan hij ook wel eens vragen wat zij van hem wil |
|
Jannick
Oudgediende
CNC, 3 gebruik ik nooit, 2 zit ik eens in de 2 maand op, en 1 dagelijks.. |
|
Jannick
Oudgediende
@Mier, op mijn dagelijkse geblocked en verwijderd en in de spamlijst.. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Jannick, ok, ik zou dan niet misbruik zeggen maar ze heeft je misleid. of je gevoelens beschadigd of iets in die trant... Afijn, is dat van net geleden of al langer? als het langer is, hebben jullie sindsdien alweer gepraat of is het al een hele tijd stil geweest |
|
Mier Oudgediende
@ Jannick had je toen ook gevraagt waarom ze dat deed en heb je gezegt dat je da tniet een leuk grapje vond? |
|
Jannick
Oudgediende
CNC, toen ik bij Elro en Lessien was, eind februari dus.. In Maart eventjes toegevoegd, gepraat, draaide al snel tot een gesprek tot 12 onder NAP, toen maar weer verwijdert. |
|
Jannick
Oudgediende
Quote mier: @ Jannick had je toen ook gevraagt waarom ze dat deed en heb je gezegt dat je da tniet een leuk grapje vond? Ja, "Het was maar een grapje", en "Je moet je niet zo druk maken" (Dat kreeg ik te horen dus) |
|