|
nietmeer
|
WTF, gefraudeerd alleen om zo'n fucking mok te winnen. tuurlijk het is leuk zo'n wedstrijd, vooral als WMR 5 jaar bestaat, maar het moet ook leuk en eerlijk blijven!! |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@Jannick, ik koop die beker liever dan hem zo te winnen |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
@Aimed, ja, Jurgen stemde op zichzelf met nepaccounts enzo, en die bood ook steeds illegale muziek aan op zijn blog..  |
|
Jannick
Oudgediende
@CNC, is die te koop?  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Jannick: CNC, is die te koop?  Op het moment niet, maar ik zou het erg tof vinden als hij in productie zou gaan |
|
Jannick
Oudgediende
Ik ook, maar goed, ik ga verder met mijn blogpost..  |
|
de Mexicaan
Oudgediende
 WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Volgens mij valt het verder (na het begin) wel mee met de fraude. Bovendien wordt er op gelet. En een wedstrijd heeft nu eenmaal tot gevolg dat er reclame wordt gemaakt. Geeft niets, maar alles met mate. En als je het niet leuk vindt: over een week is het alweer voorbij. Ik heb zelf overigens vorig jaar (toen ik nog geen mod was) een t-shirt gekocht omdat ik geen tijd had om m'n PP bij te houden. |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
wie had het over een rotsfeer ik krijg nooit een fatsoenelijk antwoord.. allean als ik wat scherp reageer.. zo van
enne stelletje verveelde trutten met niet anders aan het hoofd dan een mok..
wat natuurlijk voor sommige wel klopt maar dan voelt iedereen zich aangesproken en dan worden men zuur..
ach ja.. what is the subject.. |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
ik hoef geen beker of t'shirt laat staan stemmen ik vindt mijn blog gewoon leuk om te maken |
|
heraux Oudgediende
Quote de Mexicaan: Volgens mij valt het verder (na het begin) wel mee met de fraude. Bovendien wordt er op gelet. En een wedstrijd heeft nu eenmaal tot gevolg dat er reclame wordt gemaakt. Geeft niets, maar alles met mate. En als je het niet leuk vindt: over een week is het alweer voorbij. Ik heb zelf overigens vorig jaar (toen ik nog geen mod was) een t-shirt gekocht omdat ik geen tijd had om m'n PP bij te houden. en wat koste dat t-shirt? |
|
Mier Oudgediende
ook al wou ik die t'shirt of mok winnen dan moet er nog vaak op me gestemd worden aangezien ik nog maar 0 stemmen heb
|
|
de Mexicaan
Oudgediende
 WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Ik geloof 5 euro (kan ook 10 geweest zijn)? En daar werd hij nog voor naar Brazilie gestuurd ook |
|
heraux Oudgediende
nou!
en dan moet je dat PP even vergeten en niet te gek gaan doen.. overdosis humor proberen te parkeren op dat blog..
Gewoon 10euries.. tata.. relax.. toch?
|
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
hier kan je een shirt bestellen  |
|
Jannick
Oudgediende
Sorry je kan maar een keer een bestelling plaatsen. Neem even contact op met Voogeltje  |
|
Tim-kun Erelid
 WMRindex: 238 OTindex: 1.981
|
10 euro inc verzendkosten? volgens mij kost het duurder om het hier naartoe te sturen dan het tshirt zelf  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Tim-kun: 10 euro inc verzendkosten? volgens mij kost het duurder om het hier naartoe te sturen dan het tshirt zelf  Kost het duurder? Nee, volgens mij is de prijs duurder..  Slaap lekker WMR..    |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
|
|
Mier Oudgediende
|
|
Naaoomii
Oudgediende
Trusten Jannick  |
|
Jannick
Oudgediende
Trusten Nana, en mier..   |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Goed plan, dat boek lezen, ik ga zo maar eens een beginnetje maken aan mijn engelse boek, van 600 pagina's, die over 3 weken uit moet, en dan moet ik er ook nog over kunnen praten  |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Ikky, maar mijn boek móet niet uit, dat doe ik voor mijn onspanning  Haha begin er maar gauw aan dan  |
|
Leeg Hoofd Erelid WMRindex: 602 OTindex: 1.936 Wnplts: Geheim S |
Quote Naaoomii: Ik ga even een boekje lezen, houdoe lieve wmr-mensen  Doooooooooooooooo oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiei eeiieie |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
|
|