|
nietmeer
|
@tNt,
maar T, ik vind niet dat mensen zich ermee mogen bemoeien, en als Kazz dat niet wil moet hij dat even melden aan Leeg. tuurlijk Kazz is ermee begonnen maar als hij het niet erg vindt dat Leeg dat doet is er toch geen probleem lijkt me!? |
|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Waarom vraagt niemand of ik de hond wel heb uitgelaten vandaag?  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
JANNICK   |
|
Leeg Hoofd Erelid WMRindex: 602 OTindex: 1.936 Wnplts: Geheim S |
Quote Cee-N-Cee: @Aimed en leeg hoofd, ik vind het een beetje inspiratieloos, tis alsof je 1 show neemt, het hele gedoetje kopieërd en andere vragen invult, dat doe je nu namelijk leeg hoofd, verzin iets orgineels ofzo Dat maakt toch geen ene *** uit als je de score kopiërd.. het gaat om de vragen  |
|
nietmeer
|
hey Pluppeltje,
heb je je hondje uitgelaten? Hoe laat? Waar? Heeft hij nog wat versierd? Nog wat uitgerold? |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
LIttle Queen..  @leeg Hoofd, oke, ik ga nu de vraag stellen wat de echte naam is van Robert Allan Zimmerman.. Zitten mensen op zulke vragen te wachten? |
|
Quote Pluppel: Waarom vraagt niemand of ik de hond wel heb uitgelaten vandaag?  Heb je de hond vandaag einlijk uitgelaten vandaag? |
|
Pluppel
Oudgediende
Ja. Bedankt voor de interesse  |
|
Quote Jannick: LIttle Queen..  @leeg Hoofd, oke, ik ga nu de vraag stellen wat de echte naam is van Robert Allan Zimmerman.. Zitten mensen op zulke vragen te wachten? Sommige, en anders zeg je er niks van |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@leeg hoofd, niet alleen de score, de hele opzet. Afijn, ik ga me hierbuiten houden verder, tis jullie pakkie an |
|
nietmeer
|
Jannick,
wat doe je nou moeilijk jongen? Het is toch niet jou probleem dat hij dat doet en als er een probleem is dan regelt hij dat met Kazz. |
|
nietmeer
|
@Pluppel, ik heb iinteresse getoond, en nou wil ik wel die antwoorden op de vragen van je   |
|
Pluppel
Oudgediende
Ja. Gedaan  |
|
Jannick
Oudgediende
Aimed, ik denk eerder dat Kazz het met LH zou regelen, LH ziet er volgens mij niets in.. |
|
nietmeer
|
Ga er maar weer vandoor... M'n mannetje gezelschap houden!  Adiflossos!  |
|
nietmeer
|
@Pluppel, ja maar ik had er meer als 1gesteld en jij geeft maar 1 antwoord, dat gaat niet he  |
|
nietmeer
|
prettig weekend nog Cootje |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Ik ben er niet helemaal bij  |
|
Jannick
Oudgediende
Doei Cootje..   |
|
Wat heeft Kazz er nou mee te maken??? Het is een hele andere quiz als die van Kazz..  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Pfuut wat een gezeur om niks zeg..  |
|
Inderdaad |
|
nietmeer
|
Quote aimed: prettig weekend nog Cootje Jij ook, lieverd en een hele fijne dag morgen!  Quote Jannick: Doei Cootje..   Doe Jannick, en niet teveel zwijmelen! |
|
nietmeer
|
ik heb lekker 3 stemmen  |
|
Jannick
Oudgediende
@LH, klopt, compleet anders, zonder plaatje, wel een snelle quiz en wél met de bedoeling (als ik het goed begrijp) om blogpunten te krijgen Oja, vergeten te melden, net als CNC trek ik me terug om hier verder over te praten.. |
|