|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@timIk ben wat traag zo op zaterdagnacht   |
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
Duidelijk symptoom, Blend   |
|
Blend
Oud Moderator
@LananqAl die 'bruine boterhammen' eisen wel hun tol  |
|
Tim-kun Erelid
 WMRindex: 238 OTindex: 1.981
|
ik moest nog mijn post editen omdat ik niet wou dubbelposten  maar je weet het, volwassen mannen spammen niet he, altijd serieuze gesprekken  |
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
Heb ik iets gemist?  In elk geval, ik ga weer weg (Nog niet slapen, wat denk je wel  ) Tot morgen of zo. Of moet ik zeggen tot straks? |
|
de Mexicaan
Oudgediende
 WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
haha, trouwgesprekken mensen. Behoorlijk serieus ja. Dat had ik 3 jaar geleden nog niet verwacht. |
|
Tim-kun Erelid
|
ja tot later vandaag Lananq slaap ze  en nee ik had het ook niet gedacht om op mijn leeftijd al trouwgesprekken te hebben, maar het leeft wel heel erg en het maakt je wel zenuwachtig voor maar 1 dagje huwelijk  tis ook wel leuk om met andere die ook gaan trouwen erover te praten en ideen te horen enzo..waar gaan jullie trouwens naartoe op honeymoon? |
|
Blend
Oud Moderator
@timik heb het gesprek een beetje gemist,kan je korte samenvatting geven,of moet ik alles nalezen???  Edit de Mexicaan: het is maar 2 paginas Blend... |
|
de Mexicaan
Oudgediende
|
Geen honeymoon. We reizen ons nu al gek dus het hoeft niet zo, bovendien zij nstraks zowel mijn vakantiedagen als mijn geld op. Het zalñ volgend jaar wel een lekkere vakantie worden denk ik. En jullie? Bali? |
|
Tim-kun Erelid
|
nee, we gaan lekker naar Hawaii, ook opzich nog best vlakbij hoor  maar wel lekker tropisch eiland en ja blend, alles wat ik net typte was al samengevat  ik heb dit jaar verder nog geen vakantiedagen gebruikt trouwens en daalijk als ik in NL ben, is het golden week dus zijn alle kantoren sowieso gesloten, telt gelukkig niet als vakantiedagen  |
|
Blend
Oud Moderator
@timIk ga het morgen (straks) wel eens doorlezen dan;) |
|
de Mexicaan
Oudgediende
|
Hawai klinkt ver weg, maar zal vanaf Japan wel meevallen ja. |
|
Blend
Oud Moderator
Quote:
Edit de Mexicaan: het is maar 2 paginas Blend... Dat is vrij veel om op zaterdagnacht te onthouden   |
|
Tim-kun Erelid
|
ja alleen een klein stukje de stille oceaan over  en ja als je in brazilie woont, dat is al honeymoon materiaal opzich lijkt mij  |
|
de Mexicaan
Oudgediende
|
Precies Tim, er is hier zoveel te doen en te zien, we hoeven echt niet weg. (behalve dan de stad uit... wat een drukte) |
|
Tim-kun Erelid
|
In Japan is ook wel genoeg te doen en te zien, maar ik denk als je er langer woont heb je er minder erg in, is alles meer normaal enzo terwijl brazilie voor mij verweg lijkt en echt iets is voor vakanties, moeilijk uit te leggen, als je begrijpt wat ik bedoel. en er zouden meer mensen eerder naar brazilie dan japan gaan voor hun honeymoon denk ik  |
|
Blend
Oud Moderator
@timDat is met alles, in het begin lijkt het super en spectaculair. Als je er echter een tijd zit is het 'normaal' |
|
Tim-kun Erelid
|
is ook zo, vaak genoeg als ik dit vertel aan mensen in NL of mijn familie stelt vragen erover denk ik van, waar maak je je druk om, het is best normaal hoor  maar is voor hun natuurlijk niet zo, ik word er ook moe van als ik dan thuis kom en er is een familiefeest ofzo dat ik 100 keer hetzelfde verhaal moet vertellen en dezelfde fotos moet laten zien enzo  |
|
Blend
Oud Moderator
@timDat zijn de bijverschijnselen zullen we maar zeggen  Ach, dat is altijd op familiefeesten enzo, dan moet je altijd je verhalen tig keer vertellen. Ook al zijn het stomme dingen die niet zo spectaculair als die van jou;) |
|
Tim-kun Erelid
|
maar waarom sta jij niet op de bowling lijst blend  |
|
Blend
Oud Moderator
omdat ik dan op texel zit  Het is niet anders, had het ook graaag anders gezien  edit: ik ben vandaag (gister eigelijk) naar ronald Goedemondt geweest   (cabaret  ) |
|
Tim-kun Erelid
|
ja das minder..ik ben er wel eens eindelijk bij en Luna zal er ook zijn want die gaat samen met mij mee dus die mis je ook |
|
Blend
Oud Moderator
Ja ik weet het Tim  Dat is jammer, ik hoop jullie nog wel een andere keer te zien. De echte mensen achter de namen te zien  |
|
de Mexicaan
Oudgediende
|
Het is in Brazilie ook hoor, het went. Maar toch is er een hoop te zien. En die verhalen vertellen word je op een gegeven moment wel een beetje beu ja. |
|
Blend
Oud Moderator
Ik ga maar eens op huis aan, zit nu bij een vriend  Zo slapen  waarschijnlijk |
|