|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Quote Mmore:  |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Quote Jannick: Quote Mmore:   |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Hey Hoskeu..!
Goed weekend gehad? |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Krijg trek...  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Enkie: Quote Jannick: Quote Mmore:    |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Enkie; MSN?   |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Mmore: Enkie; MSN?   Ik neem aan dat jullie gaan pokeren? |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Jannick: Quote Mmore: Enkie; MSN?   Ik neem aan dat jullie gaan pokeren? Strippokerr  |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Quote Mmore: Enkie; MSN?   Ik zat er net maar ging weer weg omdat jij er niet was  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote puppy: Was ver zoeken zeker den H? Alles goed hier, t zonnetje schijnt  Ik werd getipt op msn dat het ergens moest staan... door een bepaald niet nader te noemen persoon...  Quote Blend: Goedendag Hoskeu, het is me weer een geweldige dag die door de invulling ervan toch weer degradeerd tot normaal en troosteloos. En zo marcheren we weer met gebogen hoofd voort als slaaf van deze materialistiche maatschappij...  Wat een geweldige dag...  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Mmore: Strippokerr  Och hemel..   |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Jannick: Quote Mmore: Strippokerr  Och hemel..  Ik win toch altijd  |
|
puppy Erelid
|
Quote Hoskeu: Quote puppy: Was ver zoeken zeker den H? Alles goed hier, t zonnetje schijnt  Ik werd getipt op msn dat het ergens moest staan... door een bepaald niet nader te noemen persoon...  Oh vertel  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@HoskeuJa daar komt het eigenlijk wel op neer  We lopen gewoon mee met de rest, maar wel in mijn eigen ritme  |
|
Jannick
Oudgediende
Ik zal Enkie wel een keer vragen..... Ik ben ff weg..   |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Jannick: Ik zal Enkie wel een keer vragen..... Ik ben ff weg..   In je dromen?  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Liz87: Hey Hoskeu..!
Goed weekend gehad? Hee Liz!... Zeker goed weekend gehad... wat een weertje zeg!...  Zou bijna niet meer geloven dat ik in nederland woon...  Jij ook een goed weekend gehad?? |
|
nietmeer
|
|
|
Liz87 Erelid
|
@ Hoskeu.. Mijn weekend was wel ok! Gisteren lekker in de zon gehangen... Heerlijk verbrand  Dus nu lekker bruin!  Verder last van hooikoorts denk ik  Beetje ontstoken ogen, snotkop, niezen enzo  |
|
Liz87 Erelid
|
Haai Cootje!   |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Blend: @HoskeuJa daar komt het eigenlijk wel op neer  We lopen gewoon mee met de rest, maar wel in mijn eigen ritme  Het enige eigen wij mogen bepalen in deze eindeloze mars der maatschapij waarin wij mee dienen te marcheren is ons ondergoed, onzichtbaar en onbetekenen... Marcheren we uit het ritme... worden we verstoten door deze maatschapij... belanden we op de sofa van onze geestelijke gezondheidszorg of worden we in een verzorgings tehuis gestopt in afwachting van het einde...  Wat een weertje...  Krijg zin in bbq...  |
|
puppy Erelid
|
Quote Cootje68:  Halootjes, allemaal!  heey   |
|
Hoskeu Erelid
|
Liz... Oowjeej... ook nog even flinke hooikoorts er overheen??...  Je gaat toch niet ziek blijven??...  |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Quote Mmore: Quote Jannick: Quote Mmore: Strippokerr  Och hemel..  Ik win toch altijd  Misschien doet ze dat met opzet???  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Cootje68:  Halootjes, allemaal!  Hoooi... |
|