|
nietmeer
|
@Liz: hooikoorts is niet fijn Ken iemand die dat het hele seizoen heeft en die zit dus vier maanden aan pilletjes om de dikke ogen en zo tegen te gaan... |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote LuckyMe: Quote Mmore: Quote Jannick: Quote Mmore: Strippokerr  Och hemel..  Ik win toch altijd  Misschien doet ze dat met opzet???  In her dreams  |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
@Co; heb je "advies" opgevolgd  |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
|
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Fijn Hoskeu, daar gaat mijn illusie van een vrije wil en een magere inbreng in het grootse gebreuren om ons heen.
Wat is vrijheid van meningsuiting? Als dat wanneer je het uit er uit gezet wordt. Door tussen de wal en het schip te vallen ga je met je billen en bloot en val je naast de boot. Gelukkig is het weer rede tot een glimlach op je gezicht, de rest lacht met je mee (zolang je maar doet wat er van je verwacht wordt). Kortom we gaan gewoon door en laten zien dat we sterk staan, zolang we maar net doen alsof we zwak zijn. |
|
nietmeer
|
Quote puppy: Co; heb je "advies" opgevolgd  Zag zoiets staan ja, maar wat was dat ook alweer?  Sorry, ben een beetje chaotisch op het moment...  |
|
puppy Erelid
|
lees je eigen blog maar terug  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
@ Hoskeu.. Nou ik hoop het toch niet! Maar ik ga wel even langs de dokter denk ik.. Want dit is niet helemaal normaal.. Om de 2 min moet ik mn neus sneuten.. Nou ja, verdere details zal ik je besparen! |
|
waatmaarraar Senior lid WMRindex: 76 OTindex: 341 Wnplts: doetinchem
|
heej ik ben er weer eens  hoe gaat ie met iedereen op wmr?? |
|
nietmeer
|
dag mensen... hoe is het hier? kan ik een groot glas ijsthee krijgen? heftig weekend gehad! en jullie? ik zie al wat snotterende neuzen tussendoor, morgen wordt het weer kouder, helpt dat tegen de pollen? |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
@Blend... Tsjah... we spelen onze rol van verwachtingen vanuit de maatschapij... Maar Blend... ik kan je één ding zeggen... "zonder dwarsliggers spoort er niemand"... vraag het een filosoof of prorail...  |
|
nietmeer
|
@waatmaarraargaat goed, ik was gisterne nog in Groenlo... ben nu werk aan eht ontduiken ;-)   |
|
nietmeer
|
Quote Hoskeu: @Blend... Tsjah... we spelen onze rol van verwachtingen vanuit de maatschapij... Maar Blend... ik kan je één ding zeggen... "zonder dwarsliggers spoort er niemand"... vraag het een filosoof of prorail...  ik moet eerlijk zeggen dat ik ervan geniet om af en toe dwarsligger te zijn op een positieve manier! gewoon mensen even wakker schudden.  |
|
nietmeer
|
Quote puppy: lees je eigen blog maar terug  Ik pas, zie dat je samen met je mannetje lekker een glas rosé hebt gedronken. Weet echt niet meer wat ik gezegd heb?  @Juutsel:  Welkom terug!  @ Waatmaarraar:  ook jij welkom terug |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Liz87: Nou ja, verdere details zal ik je besparen! Oke ik snap het plaatje... voldoende info  ...  |
|
|
@ juutsel wat moest jij in groenlo doen dan?? @Cootjebedankt |
|
puppy Erelid
|
Quote Cootje68: Quote puppy: lees je eigen blog maar terug  Ik pas, zie dat je samen met je mannetje lekker een glas rosé hebt gedronken. Weet echt niet meer wat ik gezegd heb?  een?  Doe maar iets meer  Tijd voor samen enzo  Daar ging het over... Brandkacheltje aan enzo... |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Ik ben er weer..   |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@HoskeuDat is een goed punt  Maar ik dans er vrolijk tussendoor  |
|
nietmeer
|
@puppy, ow ja... er begint weer een lampje te branden! Tja het blijft belangrijk om ook tijd samen te vinden als partners. Vaak zie je dat als er kinderen in het spel komen het oude vertrouwde "samen" verwaterd!  |
|
puppy Erelid
|
Co; van het vertrouwde "samen" heb ik dan niet zoveel meegekregen, wij waren bijna gelijk zo goed als, met zijn drieën, maar goed, ik snap wat je bedoeld  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Jannick: Ik ben er weer..   Hallo... Jan-nick... |
|
|
is er hier nog wat gebeurd of niet?? |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Hoi Hoske - u |
|
nietmeer
|
@puppy: Dan word het tijd dat je de kids een keer uit logeren laat... Grijp je kans!  |
|