|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
allebei...  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote LuckyMe: En wat betreft strippoker. Ik denk dat Enkie met opzet van je verliest  Gaan we daar weer heen  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Reacties?!   |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Quote Mmore: Quote puppy: Quote Hoskeu: @Pup... Losse dagen??... Twee weken??... Dat zijn wel twee uitersten zeg...  We wilden juist op vakantie, maar ja de oudste heeft "wat daagjes" en die is leerplichtig  Gewoon ziek melden, gaan ze echt geen probleem van maken. Basisschool stelt toch niets voor  Dat zeg jij nou wel, maar hij kan echt niets van school missen hoor. (speciaal onderwijs) |
|
nietmeer
|
@puppy: je kan altijd aan het schoolhoofd om verlof vragen. Nee heb je al  |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Jannick heeft de meeste reacties, daarna luna en daarna Ikke. Dat zijn de enigste 3 met meer dan 10.000 forumreacties. Qua pageviews kan ik zo niet zien, daarvoor moet ik even in de database en dat kan niet als ik bij me vader ben  |
|
Jannick
Oudgediende
@Mmore, Luna heeft in totaal de meeste reacties, haar OT is hoog en haar WMR..;) |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
|
|
|
@Mmore: Dus waar heb je het dan over dat ik de meest actieve ben??  |
|
puppy Erelid
|
@Co & Mmore; Steek de centjes die nu overblijven wel in mijn huisje, en dan zien we eind dit jaar wel weer  |
|
nietmeer
|
Ach ja Puppy, in het najaar naar Turkije ofzo... Kost niet veel en goed weer!  |
|
Mmore
Administrator
|
Quote puppy: Quote Mmore: Quote puppy: Quote Hoskeu: Pup... Losse dagen??... Twee weken??... Dat zijn wel twee uitersten zeg...  We wilden juist op vakantie, maar ja de oudste heeft "wat daagjes" en die is leerplichtig  Gewoon ziek melden, gaan ze echt geen probleem van maken. Basisschool stelt toch niets voor  Dat zeg jij nou wel, maar hij kan echt niets van school missen hoor. (speciaal onderwijs) Hmm dat is inderdaad anders ja. Het ligt er ook een beetje aan in welke groep hij zit. Ik kan me voorstellen dat vooral de laatste paar groepen erg belangrijk zijn. |
|
Jannick
Oudgediende
Mmore..... Kwoot's inkorten jij  |
|
puppy Erelid
|
Kunnen we waarschijnlijk ook wel een vakantietje gebruiken na de verbouwing en verhuizing  |
|
|
lekker vakantie in je tuin Puppy...   |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Jannick: @Mmore, Luna heeft in totaal de meeste reacties, haar OT is hoog en haar WMR..;) Ik had het over forumreacties Quote puppy: Co & Mmore; Steek de centjes die nu overblijven wel in mijn huisje, en dan zien we eind dit jaar wel weer  Voor 80.000 kan je dat huis in Amerika op dat parkeerplaats verplaatsen  |
|
puppy Erelid
|
@Mmore; Hallooo  , ik was er jong bij, maar zo jong...  |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Jannick: Mmore..... Kwoot's inkorten jij  Under who's command  Alleen voogeltje mag me terechtstellen  |
|
Jannick
Oudgediende
@Mmore, oja, dan ben ik een spammer  |
|
nietmeer
|
Quote puppy: Kunnen we waarschijnlijk ook wel een vakantietje gebruiken na de verbouwing en verhuizing  Dat denk ik ook wel ja! Ik ben ook al twee jaar aan vakantie toe...  |
|
Mmore
Administrator
|
Quote puppy: @Mmore; Hallooo  , ik was er jong bij, maar zo jong...  Kan toch  Hahaha,  |
|
puppy Erelid
|
Quote LuckyMe: lekker vakantie in je tuin Puppy...   We hebben een fijn zwembadje  |
|
|
Quote Mmore: Quote Jannick: Mmore..... Kwoot's inkorten jij  Under who's command  Alleen voogeltje mag me terechtstellen  Bow for me for I am ROOT...  |
|
Jannick
Oudgediende
Mmore is schattig..!  |
|
Mmore
Administrator
|
Quote puppy: Quote LuckyMe: lekker vakantie in je tuin Puppy...   We hebben een fijn zwembadje  Anders kan je wel die van ons een weekje lenen (dat ding past nauwelijks in onze grote achtertuin  Dat is pas een zwembad  |
|