|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote LuckyMe: @Jannick: volgens mij is dat wachtwoord: wanker Nee daarvoor moet je op aaseals.com/forum/ zijn, die gasten hebben vast wanker als wachtwoord  |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Quote Mmore: Niet echt slim om admin te gebruiken op een website met zoveel [snip]..[/snip] gekregen heeft van onze hostingsbedrijf (VDX!) VDXV0F5Admin |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@puppyIk kan vanag mijn werkplek uit over de Zaan. Is wel vies water, maar als je dan over zwembaden begint is het hek van de dam en wil ik zwemmen  Kpuc Volgens mij is dat niveau alleen door Luna zelf op 'niveau' te brengen  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Ik ga Blend platknuffelen.. |
|
Mmore
Administrator
|
Radio 538   |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Mmore: Radio 538   Jannick.waarmaarraar.nl   |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Tijd voor 'n brute force attack op Voogels account  |
|
nietmeer
|
Hey jongens en meisjes, ga ff van 't zonnetje genieten voordat onze kleine aap wakker wordt!  Zie jullie later vandaag (vanavond misschien) nog wel.  Fijne dag allemaal en een dikke knuffel voor diegenen die het nodig hebbe  |
|
Jannick
Oudgediende
Doei Cootje..   |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Ikke: Tijd voor 'n brute force attack op Voogels account  Haha die mag je wel even laten lopen dan  de mijne is makkelijker.. ik kan wel een give away geven: 15 caracters, 2 hoofdletters en 3 x een 'vreemd' teken  |
|
Blend
Oud Moderator
Quote Jannick: Ik ga Blend platknuffelen.. Joepy  Denk ik...  |
|
Jannick
Oudgediende
@Mmore, 1234QWER#!@? @Blend, levensverzekering al afgesloten? |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Mmore: Quote Ikke: Tijd voor 'n brute force attack op Voogels account  Haha die mag je wel even laten lopen dan  de mijne is makkelijker.. ik kan wel een give away geven: 15 caracters, 2 hoofdletters en 3 x een 'vreemd' teken  Muah.. Ik kan alle computers op school 'n DDoS attack laten doen  |
|
Mmore
Administrator
|
dan liggen de servers binnen de korste tijden stil denk ik  |
|
Jannick
Oudgediende
@Ikke, mag je wel een keer doen op een IP van school.. Bagger netwerk!  |
|
Blend
Oud Moderator
@Jannickik ga het er even op nalezen of er ook een clausule is opgenomen over dit soort buitensporig gebruik van het lichaam  |
|
Jannick
Oudgediende
@Blend, ik ga vanmiddag mijn klas knuffelen! |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote Kriebeltje: Quote Liz87: Tuurlijk had ik je opgemerkt  Dat is wel een beetje balen dat je nu alleen daarvoor moet blijven! Ik ben gewoon heerlijk aan het werk.. Samen met mn wc-rol! En ik kan niet wachten tot het 29 juni is.. Dan mag ik weg hier...  Ha, nu wordt ik net gebeld door die begeleidster dat ze vandaag niet kan komen...  Zit ik hier voor niets te wachten... Ik ga zo maar eens naar mijn chef, of ik vanmiddag vrij mag. Ga ik wel met de laptop in de tuin zitten werken ofzo...  Hahah.. Ok  Dat is lekker  |
|
Liz87 Erelid
|
|
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
En nu zit mijn chef in overleg, en kan ik het hem niet vragen  Gaat wel goed vandaag...  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote puppy: Quote LuckyMe: lekker vakantie in je tuin Puppy...   We hebben een fijn zwembadje  Emmervissen in de achtertuin vanuit je tuinstoel??...  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Liz87: Sjongejongen!! Die pagina's schieten voorbij!!!!!    JA ik kan het ook niet bijhouden...  |
|
Mmore
Administrator
|
|
|
Liz87 Erelid
|
Die van mij klein   Voor de verandering |
|