|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote LuckyMe: Quote Mmore: Quote Jannick: Mmore..... Kwoot's inkorten jij  Under who's command  Alleen voogeltje mag me terechtstellen  Bow for me for I am ROOT...  Woei! Dat moet ik 'n keer op m'n t-shirt zetten  Of deze: I have the body of a God...
Too bad it's Buddha  |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
@Mmore; kan ik net zo goed naar het zwembad gaan hier 10 min verderop  |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Voogeltje is al root  |
|
Mmore
Administrator
|
Quote puppy: @Mmore; kan ik net zo goed naar het zwembad gaan hier 10 min verderop  zal nog wel goedkoper zijn ook gezien het aantal liters water dat erin gaat  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Mmore: Voogeltje is al root  Gnagna  Z'n wachtwoord kraken en dan sudo rm -rf / doen  |
|
Mmore
Administrator
|
Ik weet z'n wachtwoord al  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Quote Mmore: Voogeltje is al root  Voogeltje is schattig, ik hou van Voogeltjes.. Ik hou ook van Kpuc's, en Puppy's Ik heb zin om een gesprek op Luna's niveau te houden ! |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote kriebeltje: Ha, je had me nog opgemerkt?  Ik heb vandaag eigenlijk vrij weinig te doen. Het is dat vanmiddag een docent van school langskomt, maar anders had ik vandaag vrijgenomen Ben jij trouwens wel aan het werk? Ondanks je hooikoorts? Tuurlijk had ik je opgemerkt  Dat is wel een beetje balen dat je nu alleen daarvoor moet blijven! Ik ben gewoon heerlijk aan het werk.. Samen met mn wc-rol! En ik kan niet wachten tot het 29 juni is.. Dan mag ik weg hier...  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Quote puppy: @Mmore; kan ik net zo goed naar het zwembad gaan hier 10 min verderop   damn, nu wil ik gaan zwemmen, dank je;) |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
|
|
Mmore
Administrator
|
Quote LuckyMe: Laat me raden: Admin  Das wel een beetje TE makkelijk hè haha  |
|
Ikke
Oudgediende
|
|
Jannick
Oudgediende
@Ikke, niemand stemt op mij!  |
|
Mmore
Administrator
|
Stem op pluppel @Ikke: Anders zorg ik wel dat je die koffiemok van mij kan kopen, volgens voogeltje krijg ik gratis een nieuwe als ik de mijne per ongeluk breek  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Mmore: Quote LuckyMe: Laat me raden: Admin  Das wel een beetje TE makkelijk hè haha  z'n geboortedatum  |
|
|
Quote Mmore: Quote LuckyMe: Laat me raden: Admin  Das wel een beetje TE makkelijk hè haha  Je moet eens weten hoeveel beheerders dit wachtwoord gebruiken...  |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Quote Liz87: Tuurlijk had ik je opgemerkt  Dat is wel een beetje balen dat je nu alleen daarvoor moet blijven! Ik ben gewoon heerlijk aan het werk.. Samen met mn wc-rol! En ik kan niet wachten tot het 29 juni is.. Dan mag ik weg hier...  Ha, nu wordt ik net gebeld door die begeleidster dat ze vandaag niet kan komen...  Zit ik hier voor niets te wachten... Ik ga zo maar eens naar mijn chef, of ik vanmiddag vrij mag. Ga ik wel met de laptop in de tuin zitten werken ofzo...  |
|
Jannick
Oudgediende
@LM, met een brakkige YouTubesource word de paswoord in een inc bestand bewaard, bij enkele van die varianten is het paswoord kenker ofzoiets, meestal van die gare buitelanders zonder uitgebreid vocabulair.. |
|
Mmore
Administrator
|
Niet echt slim om admin te gebruiken op een website met zoveel bezoekers (= potentiele hobby hackers)  Nee ook niet zijn geboortedatum.. Het is gewoon een automatisch gegenereerd wachtwoord die hij ooit gekregen heeft van onze hostingsbedrijf (VDX!) |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Quote Blend: Quote puppy: @Mmore; kan ik net zo goed naar het zwembad gaan hier 10 min verderop   damn, nu wil ik gaan zwemmen, dank je;) graag gedaan  |
|
nietmeer
|
Jannick, weet je het heel zeker? Dat niveau is nogal beweeglijk  |
|
|
@Jannick: volgens mij is dat wachtwoord: wanker |
|
Jannick
Oudgediende
|
|
Ikke
Oudgediende
Ik weet 't wachtwoord van de admins bij ons op school  'tis al 5 jaar 'tzelfde wachtwoord  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Kpuc: Jannick, weet je het heel zeker? Dat niveau is nogal beweeglijk  Luniaans niveau? Quote LuckyMe: @Jannick: volgens mij is dat wachtwoord: wanker Nahh..  |
|