|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Het café is rustig vandaag geloof ik  Lekker Pups  |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Nou het was me weer een dagje wel vandaag op WMR, Maar het is nu weer tijd om jullie te gaan verlaten  Tot de volgende keer maar weer  |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
 pupske en de groetjes aan Mmore  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Doei Pups  Geniet van de zonnige dag  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote puppy: Nou het was me weer een dagje wel vandaag op WMR, Maar het is nu weer tijd om jullie te gaan verlaten  Tot de volgende keer maar weer  Oke tot de volgende keer!!  Zelfde tijd... zelfde ned...  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Tralalala  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Liz87: Tralalala  De dag zit er weer bijna op...  Hoelang moet je nog??... |
|
Kriebeltje Erelid
|
Vrolijk?  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Hoskeu: Quote Liz87: Tralalala  De dag zit er weer bijna op...  Hoelang moet je nog??... Tot 5 uur.. Quote Kriebeltje: Vrolijk?   ja.. Ik ben gek op de zon.. En dat dringt net tot me door...   |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Kriebeltje: Vrolijk?  Ze zit met Shane West in gedachte zeker??;)...  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@HoskeuIk zit met mijn gedachte ook ergens anders dan op mijn werk  Ergens langs het water in ieder geval de rest van mijn fantasie hou ik maar voor mezelf  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Blend: @HoskeuIk zit met mijn gedachte ook ergens anders dan op mijn werk  Ergens langs het water in ieder geval de rest van mijn fantasie hou ik maar voor mezelf  Handjes boven het bureau Blend!!...  Ik moet toegeven dat ik nou ook al een paar uur niets meer aan mijn werk gedaan heb...  Het is ook geen weer om te werken zou mijn collega zeggen... (die uitspraak snap ik nou niet... is het wel eens weer om te werken dan??... ik heb nooit dat ik zeg... zo lekkerweer om te werken zeg...  ) |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Hoskeu: Quote Kriebeltje: Vrolijk?  Ze zit met Shane West in gedachte zeker??;)...  Uuhm nee..  Someone else.. ^^  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Liz87: Quote Hoskeu: Quote Kriebeltje: Vrolijk?  Ze zit met Shane West in gedachte zeker??;)...  Uuhm nee..  Someone else.. ^^  Oehh... ken ik hem??... (net of ik iemand ken die jij kent en jij iemand kent die ik ken...  ) |
|
|
Moi???  |
|
Blend
Oud Moderator
@HoskeuBest lastig typen met 1 hand  Het ergste is dat ik het werk wat ik doe ook gewoon in de zon buiten kan doen. Laptopje, draadloos internet/netwerk en ik kan wel weer tegenaan  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Blend: @HoskeuBest lastig typen met 1 hand  Dan moet je eens beginnen met die hamer weg te leggen... dan heb je weer een hand extra om te typen...  Quote Blend: @HoskeuHet ergste is dat ik het werk wat ik doe ook gewoon in de zon buiten kan doen. Laptopje, draadloos internet/netwerk en ik kan wel weer tegenaan  Tsjah... maar zelfs als je het buiten in de zon gaat zitten doen... blijft het werk... helaas...  |
|
Blend
Oud Moderator
@HoskeuSchijnt ook te helpen tegen die hardnekkige hoofdpijn;) Ja, werk is werk. Maar ach, ik kom er wel door  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote LuckyMe: Moi???  You? |
|
nietmeer
|
g'middag samen  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Blend: Ja, werk is werk. Maar ach, ik kom er wel door  Ja precies... we komen er wel... nog maar een jaartje of 40 tegaan... als het pensioen zoals we het nu kennen dan voor ons nog bestaat... gezien de vergrijzing...  Maar het weer is goed... dus niets kan de pret nog drukken...  |
|
|
|
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
|
|
Liz87 Erelid
|
|
|
Blend
Oud Moderator
@HoskeuJa, wij zullen gewoon moeten werken tot we er bij neervallen. Is het niet door de warmte, is het wel omdat we 85 zijn dan. Mij hoor je niet klagen, maar ik moet het wel even kwijt  Ik ga gewoon onvermoeid verder, gewoon doorstomen we komen vanzelf in de haven aan. Het idee dat het mooi weer is (wat ook bevestigd wordt als ik naar buiten kijk) geeft een beetje hoop. Dat ik vanavond nog even kan genieten van het weer. Pak ik de fiets, even ontspannen door in te spannen. |
|