|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Quote Theemonster: goedemorgen   Hoi Thee  Lekker geslapen?  |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Quote Liz87: Sorry neen.. hmmm, ok, ff checken...  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Theemonster: goedemorgen   Het is wel goed... maar geen morgen... dat is het morgen pas weer... of overmorgen...  (Het wordt tijd om naar huis te gaan voor ik nog moe wordt van mezelf...  ) |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@Kriebeltje; zo goed en kwaad als het lekker was, moest wakker worden voor mijn volgende pil... Vaag toch dat ik die dingen moet slikken, ze werken namelijk niet als je pfeiffer hebt, maar de dokter weet het niet zeker, dus moet ik ze slikken  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@TheEIk weet niet of het een troost is, maar bij mij deden ze er een anderhalf jaar over voordat ze wisten dat ik Pfeiffer had  (gaat de hamer weer Hoskeu) |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Hmm raar hoor. Kunnen ze niet onderzoeken op Pfeiffer voordat ze dat doen? Duurt ook wel weer te lang misschien ja...  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Ik krijg woensdag een onderzoek als de antibiotica niet helpt, maar omdat ik geen koorts heb is het raar als ik wel pfeiffer heb... |
|
nietmeer
|
kan iemand een cola voor me inschenken met wat ijsblokken erin, ik heb het zo warm hier  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Jahooee.. Nog anderhalf uurtje...  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
ja hallo allemaal.... iuk dacht laat ik eens een warme chocomelk hale maar het is zo warm hier.... Doe mij maar een cola light met 2 rietjes... |
|
|
Pfeiffer a.k.a. Kissingdeciese |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote LuckyMe: Pfeiffer a.k.a. Kissingdeciese Kunnen ze dat niet testen met een proefpersoon dan?? EDIT: Er zijn dames waar ik wel proefpersoon bij wil zijn hoor... oownee laatmaar... dat is een ander topic... |
|
|
@Hoskeu: Stel je je beschikbaar?? volgens mij komt KairA zo binnen...  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
hallo...  |
|
Blend
Oud Moderator
Quote Hoskeu: Quote LuckyMe: Pfeiffer a.k.a. Kissingdeciese Kunnen ze dat niet testen met een proefpersoon dan?? EDIT: Er zijn dames waar ik wel proefpersoon bij wil zijn hoor... oownee laatmaar... dat is een ander topic... Van dit soort opmerkingen wordt ik zo moe   edit: Hoi KairA  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote KairA: hallo...  Hoi... wat kijk je vandaag ... uhmmm... laatmaar...  Hoe is het met KairA?... |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
hallo blend!!  eindelijk er is toch iemand die me opmerkt EDITHoskeu ook...  Alles is goed met mij hoor en met jouw??  |
|
Blend
Oud Moderator
@KairA Tuurlijk, maar ik ben wat traag  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote KairA: Hoskeu ook...  Alles is goed met mij hoor en met jouw??  Ja hoor... alles goed met ik...  |
|
nietmeer
|
ik ga maar ff schaken op spelpunt.nl  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
ik ga maar eens grassprietjes tellen ofzo... |
|
nietmeer
|
dan wens ik je veeeeeeel succes Kai |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote KairA: ik ga maar eens grassprietjes tellen ofzo... Kan je dat terwijl je achter je computer zit??... dan mag je wel eens stofzuigen...  Ik maar denken dat het hier wel eens een bende is... maar er groeit toch nog geen gras...  (Daar is de hamer weer... ik type nu ook even met 1 hand Blend...) |
|
Blend
Oud Moderator
Kon ik maar grassprietjes tellen,d at wilde tenminste zeggen dat ik buiten was  De hamer wordt veelvuldig gebruikt hier  |
|
Hoskeu Erelid
|
@Blend... Een dag met hoog hamer-gehalte...  Ik ben het weer behoorlijk beu op mijn werk... ik wil naar huis... want zoals het hamertje thuis tikt... maargoed...  |
|