|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Quote Liz87: @ Kriebeltje... Ook niet zo veel.. Ik denk achter de laptop hangen... Kijken of er nog leuke mensen zijn  Misschien ben ik er nog wel even  Maarja, ik ben niet leuk  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Quote Jannick: @Blend, winter is perfect.. Klopt, krijg je tenminste niet zo'n hoofdpijn van  Dit is echt niet fijn  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Als ik moet werken heb ook liever dat het rotweer is. Maar anders vind ik dit weer hemels  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Kriebeltje: Maarja, ik ben niet leuk  ik kan nu een heeeeel flauw inkoppertje maken  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote Kriebeltje: Misschien ben ik er nog wel even  Maarja, ik ben niet leuk  Daar zijn de meningen over verdeeld  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
ik vind dit hemels als ik cola heb... ik ben nu lekker bruin en volgende week dinsdag ga ik weg naar TURKIJE |
|
Kriebeltje Erelid
|
Quote Theemonster: Quote Kriebeltje: Maarja, ik ben niet leuk  ik kan nu een heeeeel flauw inkoppertje maken  Vertel  |
|
Theetje
Oudgediende
|
|
Kriebeltje Erelid
|
Quote Theemonster: @Kriebeltje; neuh, ik ben niet in een inkoppertjesbui   Je mag het ook mailen  |
|
Blend
Oud Moderator
Inkoppers zijn te makkelijk, je moet wel een beetje uitdagingen houden;) De mensen een beetje laten denken, houdt ze scherp  |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Scherp? Met dit weer? Ik ben geen Jivebunny  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Nee, klopt, ik heb wel een vermoeden  Maar ach... |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
@Mmore: Had je de trein van 13.24? |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote LuckyMe: @Mmore: Had je de trein van 13.24? Klopt.. 2 uur en 5 minuten reis tijd en van het station via de mcdonald naar huis toe gewandeld. |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Oeh McDonalds, heb ik zin in  |
|
Blend
Oud Moderator
@MmoreDe Mac was zeker de grootste tijdsinvulling? De blaadjes komen juist aan de bomen nu  Dus de NS zal wel een klein beetje doorrijden. |
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
pompiedom , en do voogeltjes vluiten |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Pffff, 2uur en 5 minuten, Dan kan ik al lang en breed in het buitenland zitten  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Kriebeltje: Nee, klopt, ik heb wel een vermoeden  Maar ach... wat voor vermoeden heb je? *de Mac?  daar moet ik echt niet aan denken momenteel.... Niet kunnen eten is wel een goede manier om aftevallen  * |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
*Hoskeu checked eerst even of hij zich nu wel in "het cafe" bevind alvorens hij zich uit gaat drukken...* Nog een poging: Quote Hoskeu: Zeg luitjes... allen tesamen Ik ga dit veredelde telraam stilzetten... en mijnzelf huiswaards begeven... in mijn zwartekleurige automobiel zonder airco...  Ik wens U allen een prettige voortzetting van deze dag en alvast een goede nachtrust toe...  @Liz... ik hoop voor U dat er nog vele "leuke mensen" online mogen zijn heden avond... Dan rest mij alleen nog dit te zeggen... "Saluu en de kost"...  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Quote Theemonster: Quote Kriebeltje: Nee, klopt, ik heb wel een vermoeden  Maar ach... wat voor vermoeden heb je? Ja dat zeg ik lekker niet  |
|
Blend
Oud Moderator
Sterkte met het kookproces onderweg naar huis Hoskeu  |
|
Theetje
Oudgediende
|
|
Enkie