|
nietmeer
|
@TheE: ehm... ok... das wel erg veel.... Al bloed onderzoek laten doen? |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote Kriebeltje: @ Liz: Das ook fijn  Maar aan de andere kant moet je ook wel bedenken dat er toch iemand moet zijn die straks je werk doet...  Haha, ja die zo gek is  Ik zag haar CV, en ik denk niet dat ze dit wil doen, want haar andere banen zagen eruit als een grotere uitdaging.. |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@muad; als ik vanavond nog geen verbetering heb gemerkt dankzij de antibiotica die ik nu slik wordt er morgen bloed geprikt (ik kan niet tegen bloed  ) |
|
Liz87 Erelid
|
@ Thee.. Moeheid kan ook komen doordat je ziek bent! Ik heb me laten testen op pfeiffer, want ik ben ook al dik 2 maanden onwijs moe en kapot! En ook ziek, last van mn keel, opgezette klieren en hooikoorst. Maar ik heb niets volgens de 5 buisjes bloed die vorige week zijn afgenomen.. |
|
nietmeer
|
@TheE: gewoon de andere kant uit kijken, werkt bij mij ook niet  hoe lang zit je al op de antibiotica? |
|
Theetje
Oudgediende
muad; ik zit sinds gisterochtend aan de antibiotica, volgens de dokter zou ik vanavond toch echt wel verschil moeten zien
liz; Klopt, maar de antibiotica die ik slik werkt niet als je pfeiffer hebt, dus als de antibiotica niet aanslaat is de kans groter dat ik pfeiffer heb |
|
nietmeer
|
@TheE: ooooh, nog maar een dag, dat scheelt weer  |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Ennuh, merk je al verschil? Zo te horen niet... Dus neem je rust maar goed dan Theetje  |
|
nietmeer
|
 Jive  Maareh, hoe zit dat met jou dan?  |
|
Jivebunny
oud moderator
Met mij? Leg eens uit?  |
|
nietmeer
|
Ben jij al goed uitgeziekt Jive? |
|
Jivebunny
oud moderator
Quote Liz87: @ Thee.. Moeheid kan ook komen doordat je ziek bent! Ik heb me laten testen op pfeiffer, want ik ben ook al dik 2 maanden onwijs moe en kapot! En ook ziek, last van mn keel, opgezette klieren en hooikoorst. Maar ik heb niets volgens de 5 buisjes bloed die vorige week zijn afgenomen.. Klinkt precies als mijn levensverhaal Liz... Ik denk dat ik persoonlijk gewoon een burn-out heb gehad en daar niet goed van ben hersteld. Of zo... dokters weten het ook allemaal niet. |
|
Theetje
Oudgediende
|
|
Jivebunny
oud moderator
@TheE Ai  Hopen dat dat dan toch snel weer beterder wordt. Kpuc, ah zo hehe... geen idee. Ik heb nog steeds wel dat ik idioot moe ben, maar heej, alles went. Ook is het nog steeds heel irritant dat ik het 'savonds gewoon benauwd krijg en mijn neus e.d. verstopt raken. Ik ben benieuwd wat ze dit jaar zeggen. Vorig jaar had ik precies hetzelfde, maar konden ze niks vinden op de foto's en in het bloed. Toen dacht ik zelf, tja misschien een bijwerking van het stoppen met roken (was net een maand of 2 gestopt), maar nu heb ik het gewoon weer. Ik weet het niet, en het enige wat ik nu even kan doen is afwachten, en naar mijn lichaam luisteren. Dus dan doe je dat maar  Slapen als je niet meer kan, ook al is het maar raar dat je dan zo snel alweer moe bent. |
|
nietmeer
|
@TheE: Dat klinkt hoopgevend. Die pijn moet dan ook wat gaan minderen voor vanavond... |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Jivebunny:
Ik denk dat ik persoonlijk gewoon een burn-out heb gehad en daar niet goed van ben hersteld. Of zo... dokters weten het ook allemaal niet. Hmmz, dat zou bij mij ook best kunnen.. Denk ik...  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Jive Als je knuffel nodig hebt dan mag je wel langskomen hoor;) |
|
Theetje
Oudgediende
muad; het rare is dat die pijn dus steeds erger wordt... |
|
Jivebunny
oud moderator
@Frank, Mag ik dan ook even uithuilen?  Ach ja, ik hoef geen medelijden hoor. Er zijn wel ergere dingen in de wereld die dagelijks gebeuren. Ik heb het nog maar goed! Ik denk dat het gewoon een deel van het leven is, en dat ik er maar aan moet wennen. Als ik niet meer kan, dan ga ik vanzelf wel rust nemen. HORTSIK! |
|
nietmeer
|
@TheE: Dat komt waarschijnlijk omdat je wakker bent, en dus praat, slikt, hoest enzo... Gewoon afwachten, de pijn zal wel minderen voor het einde van de dag (misschien tussen door verzachtende thee drinken of dropjes sabbelen) Maaar, er is weer tijd voor koffie, dus ik ga er weer even vandoor |
|
Theetje
Oudgediende
Ik ga maar is mijn bed in, beetje televisie kijken en hopen dat ik een boterham kan eten  tot straks denk ik   |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Doei Theetje  |
|
Blend
Oud Moderator
Jive Mijn schouder is vrij voor je  De wereld is idd verdeelt in ergere dingen, maar als iedereen eerst bij zichzelf kijkt en dat hersteld dan komt het wel goed. Wat een belgische vriend zo mooi zei: Als iedereen voor zijn eigen huis veegt, is de hele straat proper  |
|
Jivebunny
oud moderator
Zeker Blend, Maar als er bij mij een stuk of tien blaadjes liggen, en bij mijn buurman een hele berg... Dan heb ik niet te klagen over die tien blaadjes. Dat is ook wat ik daarbij probeer aan te geven  Einstein had gelijk met zijn relativiteitstheorie  |
|
Blend
Oud Moderator
Ook dat klopt Jive, Maar als bij jou het pad net nat is, dan plakken die blaadje zo vast aan de grond en is het veel lastigere schoon te maken dan die hele berg met droge bladeren;) Of jij hebt een winderig hoekje, blijf je bezig  Om je maar een beetje op te beuren  |
|