|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Edit Jivebunny: OVERTREDING VAN DE REGELS! Blend: Ja meneer Jivebunny  |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Quote Liz87: Quote Kriebeltje: Quote Liz87: Tralalala  Heej schoonheid, was jij er ook weer?  Yeah   Ben jij wel druk?  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
|
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Jive... Wat??... wie een kuil graaft voor een ei... valt over de kip??... Werk maakt vele handen vuil??...  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote Kriebeltje: Quote Liz87: Quote Kriebeltje: Quote Liz87: Tralalala  Heej schoonheid, was jij er ook weer?  Yeah   Ben jij wel druk?  Best wel  Heb alleen geen zin meer..! Mn Directeur is er, dus kan niet de hele tijd op F5 drukken  Hoest bij jou? |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Hoge Bomen verwijten de honden dat ze niet blaffen! |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Blend: Maar is het niet al 3 poten vechten om je been, dan komt de 3de over je heem?  Wat??  ... 2 poten vechten om een been... de derde schuift er overheen??... wat is dat voor vunzige praat voor een modje??...  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Liz: tis hier rustig, zoals altijd  Ik zit te wachten op morgenmiddag, dan krijg ik een rondleiding in mijn nieuwe huisje...   |
|
Jivebunny
oud moderator
Haha, heilig boontje Hoskeu  |
|
nietmeer
|
Ben er weer...  wat een diepzinnige conversaties hebben we hier... |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Jivebunny: Haha, heilig boontje Hoskeu   altijd... altijd...  |
|
Jivebunny
oud moderator
Met de nadruk op 'diep'  Trouwens: Stille Ketels hebben diepe zwarte bodems? |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Muaddhib: Ben er weer...  wat een diepzinnige conversaties hebben we hier... Ja ik was net op tijd om het niveau voor een volledige val te behoeden... gelukkig heb ik het nog net wat hoog kunnen houden  ...;) heheheheh  |
|
nietmeer
|
@Hoskeu: Welk niveau?   Jive: niet zwart meer, heb die stille ketel net gepoetst... Nou heeft die ketel tenminste een gegronde reden om de pot zwart te verwijten |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Kriebeltje: Ik zit te wachten op morgenmiddag, dan krijg ik een rondleiding in mijn nieuwe huisje...   Spannend  Ben je morgen de hele dag vrij? |
|
Kriebeltje Erelid
|
Liz, Nee, alleen 's middags, ga direct vanuit mijn werk erheen, en dan door naar huis.  |
|
Blend
Oud Moderator
Jive & Hoskeu Vergeef mij, mijn pc deed even niet wat die moest doen  Helemaal opnieuw opstarten en maar hopen dat het nu wel goed gaat  Trouwens vreemd dat mijn reactie 3 keer kwam, drukte maar 1 keer  Zoveel koffie heb ik nou ook weer niet op dat ik met trillende vingers klik  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@Blend, dat had ik wel, in een spasme had ik 3 keer geklikt ofzo, oeps  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Kriebeltje: Liz, Nee, alleen 's middags, ga direct vanuit mijn werk erheen, en dan door naar huis.  Lekker hoor  |
|
Hoskeu Erelid
|
Jive... Nouja zeg... ik sta helemaal triplex van jouw spreekwoorden kennis.. Maar laten we met een schone luier beginnen. Want je brengt me helemaal van mijn abrikoos met dat lage niveau... Och eigenlijk geeft het toch ook niets uit... moet je weer zeggen wie het hoort... Laat ik er maar over ophouden... want de beste stuurlui staan altijd aan de wallen... |
|
Jivebunny
oud moderator
@Blend, welcome back  We zagen je al onderuit zakken en van je barkruk donderen. Ik stond op het punt om maar eens met reanimatie te beginnen, maar moest eerst even mijn thee opdrinken  |
|
nietmeer
|
Hey CnC  *Haalt bed weer achter Blends kruk vandaan* |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Hoskeu: Jive... Nouja zeg... ik sta helemaal triplex van jouw spreekwoorden kennis..
Dat klopt niet, t was toch luxeflex? of perspex, hmm  Hey muad   |
|
Blend
Oud Moderator
Jive Ben weer van de schrik bekomen  Wist je trouwens dat een barkruk best hoog is als je er achterover vanf dondert  |
|
Liz87 Erelid
|
|
|