|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Rokende vrouwen  Dat is echt een afknapper (sorry dat ik het zeg rokende vrouwen) |
|
nietmeer
|
Quote Gitte: oooooooh! dat wil ik zien!!!! FOTO !!! |
|
nietmeer
|
Quote Blend: Rokende vrouwen  Dat is echt een afknapper (sorry dat ik het zeg rokende vrouwen) Geeft niets, ben niet haatdragend naar nietrokers... Zou willen dat ik zo makkelijk kon stoppen. Heb het na veel pogingen opgegeven  |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Quote Blend: Rokende vrouwen  Dat is echt een afknapper (sorry dat ik het zeg rokende vrouwen) Vind het wel meevallen  , alleen shagrokende vrouwen heb ik af en toe vraagtekens bij...  |
|
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
wat ik rook hangt af van wat ik gehaald heb. de ene keer zelfgemaakte sigaretten van shag, of een normale sigaret of een shaggie |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Ik heb opzich ook niks tegen rokers, het zijn ook gewoon mensen. Als je graag van je leven af wilt moet je het zelf weten. Als ik echter een meisje/vrouw zie roken dan houd het voor eigenlijk al op;) Het klinkt heel cliché, maar het is echt zo. Als je een roker zoent dan lijkt het net op je de asbak leeglikt. (nou weet ik eerlijk gezegd niet hoe een volle asbak smaakt, maar iemand die rookt wel  ) |
|
nietmeer
|
Quote Kriebeltje: Vind het wel meevallen  , alleen shagrokende vrouwen heb ik af en toe vraagtekens bij...   En waarom dat? Wij dames willen oook zo goedkoop mogelijk roken...  |
|
nietmeer
|
hey, ik ben er weer, kwam ervanaf met een waarschuwing  |
|
nietmeer
|
Rokers zijn voor mij zowiezo afknappers, maar dat komt omdat ik spontaan begin te stikken als ik bij een roker in de buurt kom.... Goeiemiddag trouwens  @Aimed: gesnapt?  (domme vraag?) |
|
Kriebeltje Erelid
|
Quote Cootje68:  En waarom dat? Wij dames willen oook zo goedkoop mogelijk roken...  Ik zeg ook af en toe. Je ziet af en toe van die types lopen, hoe die roken...  Maar dat geld net zo goed voor gewone sigaretten eigenlijk, dus ik geef weer een ongefundeerde mening...  |
|
nietmeer
|
Gelukkig is dit een virtuele ontmoeting  Anders zat ik nu geloof ik zowat alleen!  |
|
nietmeer
|
ik wil ook over dit onderwerp meepraten, ik wil ook alleen een vriendin die niet rookt en alleen op feesten/gelegenheden drinkt. Zou ook het beste voor ons allebei zijn, toch? |
|
Zwelgje Erelid
Quote Cootje68: Gelukkig is dit een virtuele ontmoeting  Anders zat ik nu geloof ik zowat alleen!  nee hoor, dan zit ik gezellig naast je |
|
Kriebeltje Erelid
|
Ik ook  |
|
Zwelgje Erelid
Quote aimed: ik wil ook over dit onderwerp meepraten, ik wil ook alleen een vriendin die niet rookt en alleen op feesten/gelegenheden drinkt. Zou ook het beste voor ons allebei zijn, toch? succes! vaak is het precies het tegenovergestelde die je treft en waar je dan mee verder wilt. (mijn ervaring ten minste) |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
 ik heb niets tegen rokers  Lekker doen en laten wat je zelf wilt, waarom je aanpassen naar hoe een vriend(in)/partner/familielid wil? Je gaat toch je eigen weg in het leven? Edit: Ik rook trouwens zelf niet  |
|
nietmeer
|
Iedere gek z'n gebrek, zeg ik altijd maar... Ik rook zo min mogelijk op straat, nooit in de buurt van kinderen en ga bij andere mensen altijd buiten staan. Het is en blijft mijn verslaving.
|
|
Zwelgje Erelid
@theemonster: klopt wel, alhoewel je je vaker sneller aanpast als een partner iets niet prettig vind, zoals roken. |
|
nietmeer
|
Ik heb ook op zich niks tegen rokers, tot ik bij ze in de buurt moet komen... Dan krijgen mijn longen spontaan iets tegen ze....  ook erg vervelend bij het uitgaan trouwens...  |
|
nietmeer
|
Quote Gitte: nee hoor, dan zit ik gezellig naast je  Jij bent lief  en Kriebeltje ook !  |
|
Zwelgje Erelid
Quote Cootje68: Iedere gek z'n gebrek, zeg ik altijd maar... Ik rook zo min mogelijk op straat, nooit in de buurt van kinderen en ga bij andere mensen altijd buiten staan. Het is en blijft mijn verslaving.
Bij andere mensen die niet roken ga ik wel buiten staan, en als het mensen zijn die ik niet goed ken rook ik liever pas op de terugweg. Op verjaardagen vraag ik altijd wel eerst of iemand bezwaar heeft tegen roken, zo niet dan rook ik binnen als het winter is en anders ga ik naar buiten in de tuin naar plantjes kijken. |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Ik kom orgineel uit zeeland... daar in mijn vroegere stamcafe kwam ook altijd een echt "plattelands dame"... Vraag je haar "Hoe is het jouw Pier" Zegt ze... "Och... het rookt en het zuipt nog..."  EDIT: Zegt ze dan met een shagje in haar mond en een bierpul in haar hand... |
|
Zwelgje Erelid
Quote Muaddhib: Ik heb ook op zich niks tegen rokers, tot ik bij ze in de buurt moet komen... Dan krijgen mijn longen spontaan iets tegen ze....  ook erg vervelend bij het uitgaan trouwens...  ach... ze willen de horeca ook rookvrij maken, maar dan zullen ze mij er niet meer zo snel zien, het is dan veel minder gezellig vind ik. en je hebt al cafe's waar rookvrije ruimtes zijn. |
|
nietmeer
|
Ik zeg altijd: Gerookt vlees gaat langer mee  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Er is geen weg zoals de snelweg  Maar ik baal er af en toe wel van... |
|