|
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
Quote Kriebeltje: Er is geen weg zoals de snelweg  bedoel je niet: er is maar 1 weg naar de longen en die moet ook geasfalteerd worden. |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
"je hebt maar 1 weg en die moet je goed asfalteren" Volgens mij zei Twaggy dat altijd... |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Gewoon doorstomen je komt vanzelf in de haven aan. |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Quote Gitte: Quote Kriebeltje: Er is geen weg zoals de snelweg  bedoel je niet: er is maar 1 weg naar de longen en die moet ook geasfalteerd worden. Dit is een eigen variant  Snelweg kan dan weer lekker dubbel opgevat worden, maar dat is een lang verhaal  |
|
nietmeer
|
@Gitte: helaas zijn die rookvrije ruimtes meestal alles, behalve rook vrij.... Van mijn part mag de horeca morgen rookvrij worden, dan kan ik ook eens uit... En trouwens... op straat mag je nog roken... Een ding heb ik trouwens nooit begrepen... Wat is er nou zo gezellig aan met z'n allen te roken? Zal ik ook nooit begrijpen ook denk ik... |
|
nietmeer
|
Let's agree to disagree?  |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
 Proost dan maar!  |
|
nietmeer
|
*Tapt een biertje voor Cootje* Proost heh  |
|
nietmeer
|
ik ga toch maar voor een vrouw die niet rookt, drinken mag, maar met mate  |
|
Blend
Oud Moderator
Eindelijk worden de mensen hier verstandig  |
|
nietmeer
|
Ik rook zelf ook, maar ik kom steeds meer tot de conclusie dat je van tabak niet mug wordt, wat me dan weer terug brengt op samen roken, neem dan een flinke stick, dan voel je nog iets  |
|
nietmeer
|
hahaha *Tapt een grote duitse voor Blend* Die bedoel je?  |
|
nietmeer
|
@Blend, hey blendje, kijk mijn BLOG ff, en srry Brazilie kan niet door iedereen betaald worden, maar heb al ongeveer 6mensen voor Duinrell |
|
Blend
Oud Moderator
|
|
nietmeer
|
Lekker, dank je Muad! |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Een kapper met een onderscheiding is nooit grappig... |
|
nietmeer
|
@Blend: ben niet voor niets hier al een tijdje barman heh  Graag gedaan hoor Cootje |
|
Blend
Oud Moderator
@Aimy;) Ik zit in de super niet zo heel ruim in mijn vrije dagen, dus als het door de weeks gedaan wordt haak ik af  Anders maakt mij het niks uit wat het wordt. Het gaat om de gezelligheid  |
|
nietmeer
|
@ Blend: verkeerde forum? |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Tralalala  Nog maar 9 kwartier..  |
|
nietmeer
|
Nog 5 kwartier voordat ik moet beginnen...  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote Cootje68: Nog 5 kwartier voordat ik moet beginnen...  Wat voor werk doe je? |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Nog een kwartier en dan ga ik mezelf pijnigen door de tweede antibiotica pil van vandaag te nemen  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Een zwangere vrouw die de buik vol heeft van kerels is nooit grappig...  |
|