|
nietmeer
|
@Brie: ik las net iets te laat van die kruisbanden.... Hoe gaat het met Jannick? |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
Quote Jannick: Tegen Jannick zeggen dat hij niet hard met zijn OT gaat is ook niet grappig..  Ik zie het... paar dagen geleden was het toch nog duizend minder... ???? |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
Quote aimed: jah, heb ff een keertje op mijn kop gehad omdat ik op internet zat, maar voor de rest gaat het oké.  ben om 4uur uit  Haha, komt dat omdat jij bij de WMRverslaafden hoort  Pff, nog 48 minuten voor jou  Muad, maakt niet uit hoor  |
|
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
was ik weer. had ff een afspraak tussendoor. |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
@Caster, neuhh.....  Muad, wat beter..  |
|
Caster Oudgediende
|
@Gitte was of ben??  |
|
nietmeer
|
@Jannick: Hoe is het nu met je, heb je 't al minder koud? |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
*zucht* ik ga ook maar weer eens wat aan mijn werk doen, hoop ik |
|
Caster Oudgediende
|
@Jannick ik spaar voor 2000... kan ik ook een Avatar   |
|
Jannick
Oudgediende
Nou, i kheb het nog heel koud..  |
|
Zwelgje Erelid
|
|
Jannick
Oudgediende
Quote Caster: @Jannick ik spaar voor 2000... kan ik ook een Avatar   En de dag erna een ban?   |
|
Brie Erelid
|
Quote Caster: @Jannick ik spaar voor 2000... kan ik ook een Avatar   Ben ik ook voor aan het sparen  |
|
nietmeer
|
ik ga maar ook ff stoppen met stiekem op internet te gaan, gaat van mijn tijd af en ik ben verantwoordelijk voor wat ik zelf doe nu ik geen leraar heb (heb hier alleen begeleiders gezien, geen ene leraar;)) maar ik ben een vlotte leerling zeggen ze, dus gaat wel goedkomen  |
|
Caster Oudgediende
|
@Jannick zet je met warm water gevuld pantoffels wat hoger   *zie discussie over inrichting van mijn doos* |
|
nietmeer
|
Quote Jannick: Nou, i kheb het nog heel koud..  Dan wens ik je van hier uit heel veel warmte toe!  Ga er vandoor! Mijn manneke begint wakker te worden, kan ik hem nog ff knuffelen voordat ik ga werken  Tot vanavond allemaal! |
|
Jannick
Oudgediende
Oeh, ik heb een nieuwe bank   |
|
nietmeer
|
@Blend: Resistance is futile, thou shalt be connected to WMR for a lifetime (evil laugh) @Jannick: Dan is het goed  Nu nog van iets beter naar uitstekend  *Schenkt voor Jannick een glaasje cola in* |
|
Brie Erelid
|
Aimed, oké.. doeidoei   |
|
Caster Oudgediende
|
Quote aimed: ik ga maar ook ff stoppen met stiekem op internet te gaan, gaat van mijn tijd af en ik ben verantwoordelijk voor wat ik zelf doe nu ik geen leraar heb (heb hier alleen begeleiders gezien, geen ene leraar;)) maar ik ben een vlotte leerling zeggen ze, dus gaat wel goedkomen  owkeey!  doei |
|
Caster Oudgediende
|
Quote Jannick: Oeh, ik heb een nieuwe bank   wat voor een?? |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Een spaarbank? |
|
Zwelgje Erelid
doei Aimed |
|
Caster Oudgediende
|
Of een zitbank?  |
|
nietmeer
|
@Brie, doei  kom je vanav. online? ik heb wel een druk programma maar ik zorg ervoor dat ik niet al te laat thuis ben. kunnen we nog gezellig babbelen  ciao people  |
|