|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Quote Hoskeu: BWAAAAHHH...  Uhmmm... blup blup... tuut tuut... tuurlijk... even een pop/porfolio maken van afgelopen jaar voor vrijdag a.s....  Poeweej... zijn hier nog personen die last hebben van het hedendaagse impotentiegerichte hbo onderwijs??...  Ja  Waardeloos is het tegenwoordig.  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
|
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
|
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Theemonster: hoskue; wat zie ik uit naar volgend jaar,  , ik begin volgend jaar met het HBO  Doe dat nou niet...   Ik ga volgend jaar gelukkig naar de Universiteit... HBO is goed om een propedeuse jaar te halen om op een Universiteit binnen te komen als je het mij vraagd... |
|
Kriebeltje Erelid
|
Gelukkig ben ik over enkele weken in het bezit van mijn HBO diploma, mits mijn onderwijsinstelling meewerkt en niet te traag en te zeurderig is. |
|
Theetje
Oudgediende
@Hoskeu; ik kan niet veel anders, doe nu Havo... En universiteit na de Hbo is voor mij geen optie, dat haal ik never nooit niet... |
|
Caster Oudgediende
|
Wordt dit gesprek niet te hoog niveau??  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Quote Caster: Wordt dit gesprek niet te hoog niveau??  Laten we het naar beneden halen! |
|
Caster Oudgediende
|
En waar is Jannick? Die haalt het niveau ook naar beneden, samen met mij  (GEINTJE hoor, jannick!) |
|
Caster Oudgediende
|
Ik zie nu dat ik te laat heb gereageerd... |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Quote Caster: En waar is Jannick? Die haalt het niveau ook naar beneden, samen met mij  (GEINTJE hoor, jannick!) Ben ik helderziend?  |
|
Caster Oudgediende
|
Als je een grote roze wolk ziet wel...  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Helderziend is wel goed, dan heb je geen bril nodig. |
|
Caster Oudgediende
|
|
|
Theetje
Oudgediende
helderziend  niets voor mij, ik laat me liever verassen door de toekomst  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Theemonster: @Hoskeu; ik kan niet veel anders, doe nu Havo... En universiteit na de Hbo is voor mij geen optie, dat haal ik never nooit niet... Dat dacht ik dus ook altijd... Op de basischool konden ze werkelijk niets met mij... ik ben nooit blijven zitten maar het was altijd op het randje... zware consentratie problemen enzo bla bla bla... (havo/vwo citotoets uitslag...) Naar het vbo gegaan omdat ik niets wilde en niets deed... (vmbo tegenwoordig)... toen daarna mbo gaan doen... na het mbo paar jaar gewerkt... en toen deeltijd hbo gaan doen... en nu ga ik na de zomer naar de universiteit... met mijn hbo propedeuse... Ik heb nooit gedacht dat ik hbo makkelijk aankon... ik dacht dat ze je daar iets gingen leren... maar dat is mij vies tegengevallen... elke school is natuurlijk anders... maartoch...  Dus wat ik bedoel... ik ben nu 24 en ik denk nu eindelijk gevonde te hebben wat ik leuk vind... dus er is nog hoop...  |
|
Caster Oudgediende
|
HOOP!!  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Caster: HOOP!!  Ja... want hoop doet leven...  |
|
Theetje
Oudgediende
en hoop veroorzaakt wonderen  |
|
Caster Oudgediende
|
wauw, dan ben ik wel heel erg aan het leven, Hoskeu  |
|
Caster Oudgediende
|
ik ben een wonder?! Dank je Theemonster!  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Quote Theemonster: en hoop veroorzaakt wonderen  Hadden we het daar niet over gister?  |
|
Theetje
Oudgediende
@Kriebeltje; jawel volgens mij, of eergister, en iets in die trant, jup, ik hoooooop nog steeds het geen pfeiffer is, hoop doet leven en veroorzaakt wonderen, wie weet is het het niet  |
|
Caster Oudgediende
|
hoop, hoop, hoop. Hoop op een goed punt voor een proefwerk (  , ik wel  ) en natuurlijk op een lang leven (  , ik ook  ) |
|
Caster Oudgediende
|
Maar goed, Jannick, haal het nivueau weer eens naar beneden!  |
|