|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote Naaoomii: Quote Mmore: Quote Naaoomii: @ Mmore, néé ik moet leren, ohhh dat is niet eerlijk  Natuurkunde kan ik toch niet  Je moet ook Economie en Maatschappij met Managment en Organisatie nemen dan hoef je nauwelijks exacte dingen te leren  Ik kan niet eens van die profielen/pakketten, whatever op school nemen  Onderbouw? Kleintje  HEHEHEHE  Komt wel Quote Little Queen: Quote Naaoomii: @ Mmore, néé ik moet leren, ohhh dat is niet eerlijk  Natuurkunde kan ik toch niet  Onze hele klas schijnt dat niet te kunnen  .. 2 voldoendes 24 onvoldoendes  .. Gewoon zorgen dat je bij die voldoende's zit en je ouders zijn weer blij  Quote Enkie: @joey, jij bent een apart geval.. je werkt onder je niveau, zo kan ik het ook  Beter dan leren  |
|
Wendy Senior lid WMRindex: 14 OTindex: 656 Wnplts: Tweede Exl S |
Ik geef een rondje omdat ik blij ben wie wil?  |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Quote Wenny: Hey gaat dit over de middelbare? Ja  @ Angel, ja ik haal altijd een onvoldoende voor economie en natuurkunde ookal let ik op, het ligt aan de leraar, en iedereen zegt altijd smoesjes, maar dat is niet zo, want vorig jaar had ik economie van een andere docent en toen had ik een 8 gemiddeld  |
|
Mmore
Administrator
|
BIEERRRR  Proost Edit: Geen alcohol onder de 16 hè! |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
@Mmore, 4e klas toch voor naomi @Mmore, het was onmogelijk om voor die toets een voldoende te halen, waren examen opgaven, letterlijk gesteld, oiets bij geschaafd, maar zonder ons er mee te laten oefenen  |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Bier  @joey, mag jij het dan al wel?  *checkt profiel* |
|
Ik zit nog op de basisschool  |
|
Naaoomii
Oudgediende
|
|
heb ik Oud Moderator
 WMRindex: 1.801 OTindex: 1.045
|
Quote Enkie: Bier   hmm, wat dat betreft zitten wij niet op 1 lijn   |
|
my-angel
Oudgediende
Quote Naaoomii: @ Angel, ja ik haal altijd een onvoldoende voor economie en natuurkunde ookal let ik op, het ligt aan de leraar, en iedereen zegt altijd smoesjes, maar dat is niet zo, want vorig jaar had ik economie van een andere docent en toen had ik een 8 gemiddeld  weet wat je bedoelt, 1e/2e voor muziek 7/8 afgerond, 3e 3/4/5 afgerond  |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
Quote Wenny: Ik geef een rondje omdat ik blij ben wie wil?  als ik duur mag doen wil ik wel malibu-cola, anders is bier ook wel oké  |
|
Dus een bier? |
|
Mmore
Administrator
|
Quote my-angel: @Mmore, het was onmogelijk om voor die toets een voldoende te halen, waren examen opgaven, letterlijk gesteld, oiets bij geschaafd, maar zonder ons er mee te laten oefenen  Dan moet je een formele klacht indienen per brief bij de schoolleiding dat je opdrachten krijgt op een niveau waar jij nog niet bent en hoort te zijn  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Wenny: Ik zit nog op de basisschool  Komt nog well  |
|
Quote brie: Quote Wenny: Ik geef een rondje omdat ik blij ben wie wil?  als ik duur mag doen wil ik wel malibu-cola, anders is bier ook wel oké  het mag zo duur als je wilt  |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Wenny: Dus een bier? Voor mij wel, voor jouw nog niet dame  Colaa'tje?  |
|
my-angel
Oudgediende
@wenny, je komt er wel @Mmore, hele klas heeft algemene herkansing gekregen nadat wij bij de afdeling leiderster zijn gaan klagen  nu goed blokken en er mee bezig  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Ik krijg een verslaving aan Wish You Were Here  , echt een heel mooi nummer  |
|
De Malibu-cola is klaar! Kom maar halen!  |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373