|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote Ikke: @Mmore: Enkie laat je niet naar mstreeg gaan al moet ze je in Leiden ergens aan vastketenen  Ik denk het ook..  Tenzij ik haar wijs kan maken dat er in Maastricht ook een PABO is en dan kunnen we samen op kamers  |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Quote Liz87: Quote Naaoomii: *Gaat zachtjes achter Liz staan, en laat haar schrikken* AAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH... * Gaat weg, want word gestoord!* Neeee, blijf  @ Pluppel, ja, ik moet zelf ook een traantje wegpinken/duimen  |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
*euh waar is de uit knop, zie met een heel groot woord "ON" staan, en ergens "Don't Touch this" *
|
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
halllo wat een drukte hier  |
|
Mmore
Administrator
|
Quote my-angel: *euh waar is de uit knop, zie met een heel groot woord "ON" staan, en ergens "Don't Touch this" *
Wil je een hamer lenen?  |
|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Zeg Mmore. Zeg eens iets.. |
|
Naaoomii
Oudgediende
|
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Quote Mmore: Tenzij ik haar wijs kan maken dat er in Maastricht ook een PABO is en dan kunnen we samen op kamers  Is er geen in Maastricht dan? |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Pluppel: Zeg Mmore. Zeg eens iets.. Wat moet ik zeggen? Ik ga alle forummodjes opbellen zeggen dat ze moeten opletten hier  |
|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Doe dat  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
*gaat ergens zitten in een hoek zet oortelefoon op en gaat luisteren naar de nieuwe liedje van Di-rect  * |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote Theemonster: halllo wat een drukte hier  Het is hier een gekkenhuis...!!  |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Enkie: Quote Mmore: Tenzij ik haar wijs kan maken dat er in Maastricht ook een PABO is en dan kunnen we samen op kamers  Is er geen in Maastricht dan? Jawel  |
|
Mmore
Administrator
|
*Drinkt lekker thee uit zijn exclusieve WaarMaarRaar.nl mok.. BEAT THAT  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Quote Mmore: *Drinkt lekker thee uit zijn exclusieve WaarMaarRaar.nl mok.. BEAT THAT  *Ook*  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
|
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Mmore: Quote Ikke: @Mmore: Enkie laat je niet naar mstreeg gaan al moet ze je in Leiden ergens aan vastketenen  Ik denk het ook..  Tenzij ik haar wijs kan maken dat er in Maastricht ook een PABO is en dan kunnen we samen op kamers  Ik denk dat je kamer enkelvoud bedoelt    Gnagna... Zo ziet Enkie 't wel voor zich iig  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Liz87: Quote Theemonster: halllo wat een drukte hier  Het is hier een gekkenhuis...!!  Ja, met alleen maar gekke mensen  |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
*drukt op het verkeerde knopje* |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Mmore: *Drinkt lekker thee uit zijn exclusieve WaarMaarRaar.nl mok.. BEAT THAT  Quote Enkie: Quote Mmore: *Drinkt lekker thee uit zijn exclusieve WaarMaarRaar.nl mok.. BEAT THAT  *Ook*  Binnenkort ook  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
*gaat rondjes rennen door het cafe*, ehm.. emh...Sorry!, maar ik ben een beetje zenuwwappig voor zaterdag  , vandaar dat ik zo gek doe  |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Ikke: Quote Mmore: *Drinkt lekker thee uit zijn exclusieve WaarMaarRaar.nl mok.. BEAT THAT  Quote Enkie: Quote Mmore: *Drinkt lekker thee uit zijn exclusieve WaarMaarRaar.nl mok.. BEAT THAT  *Ook*  Binnenkort ook  Ik heb er toch 6 |
|
Enkie
Oudgediende
|
Quote Ikke: Ik denk dat je kamer enkelvoud bedoelt    Gnagna... Zo ziet Enkie 't wel voor zich iig  Wat nou ik  Joey heeft het bedacht! |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
*Zet Deep Purple effe een stuk zachter omdat moeder daar om vraagt  * |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Little Queen: *gaat rondjes rennen door het cafe*, ehm.. emh...Sorry!, maar ik ben een beetje zenuwwappig voor zaterdag  , vandaar dat ik zo gek doe  Oeeeeeeh  |
|