|
Wendy Senior lid WMRindex: 14 OTindex: 656 Wnplts: Tweede Exl S |
Whééeehééééée ik moet naar boven |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
Quote Little Queen: Tralalaa..  Ik ben vrolijk vandaag  .. Ikke ook! Ik heb de lentekriebels. Komt doordat het nu nog steeds een beetje licht is, omdat dr lammetjes zijn en omdat de eikenboom in onze achtertuin groen wordt. kan dr wel een gedicht over gaan maken |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote Wenny: Whééeehééééée ik moet naar boven ben ik al  lang leve een pc met internet op je kamer  |
|
DOEG ik ben boos op mijn moeder! |
|
doei  |
|
Brie Erelid
|
@Kriebel dan heb je een probleem, want Muad is dr niet.. maarrr.. kwil wel even stiekem achter zn t rap kruipen anders hoor  |
|
ik ben weg |
|
Twaggy Oudgediende
|
doei Wenny  |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Quote brie: Quote Little Queen: Tralalaa..  Ik ben vrolijk vandaag  .. Ikke ook! Ik heb de lentekriebels. Komt doordat het nu nog steeds een beetje licht is, omdat dr lammetjes zijn en omdat de eikenboom in onze achtertuin groen wordt. kan dr wel een gedicht over gaan maken Lente, licht na het duister De boom in de achtertuin wordt weer groen Kriebels kriebelen in mijn buik Ik weet wat ik nu ga doen   |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
*zucht* pfffff |
|
Goodgirl Senior lid WMRindex: 326 OTindex: 1.076 Wnplts: Utrecht S |
waarom zegt niemand hoi tegen me ?  |
|
Brie Erelid
|
Hooooi goodgirl! Sorry, ik had je niet gezien  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
hey Goodgirl, het is onwijs druk volgens mij  Ik was 4 minuten weg, weer pagina erbij  |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Zoo, ben er weer, fris en fruitig  |
|
Twaggy Oudgediende
|
Skwiek. Kippeboutje is ziekjes  |
|
Brie Erelid
|
Kriebel, wat kan jij dichten zeg. Shakespear de 2e  ? |
|
geeft niet hoor  ik wou gewoon even laten weten dat ik er ook nog ben  |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote brie: Kriebel, wat kan jij dichten zeg. Shakespear de 2e  ? to do or not to do that is your question |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Two beer or not two beer, thats the question  |
|
Twaggy Oudgediende
|
4 beer en a blieblop  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Kriebeltje: Two beer or not two beer, thats the question  momenteel mag jij dan mijn 2 bier hebben  |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Theemonster: Quote Kriebeltje: Two beer or not two beer, thats the question  momenteel mag jij dan mijn 2 bier hebben   ik dam  |
|
welcome back, enkie |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
ik voel me zo alleen niemand die me ziet niemand die me wil voel me zo alleen kan er niks aan doen zo ben ik nou eenmaal
voel me zo alleen met mezelf in de knoop voel me zo alleen kan er niks aandoen zo ben ik nou eenmaal
|
|
Twaggy Oudgediende
|
Krijg toch allemaal de klere Val voor mijn part allemaal dood Ik heb geen zin om braaf te leren Ik eindig toch wel in de goot Kinderen willen niet met me spelen Noemen me Rat, en wijzen me na De enige die me wat kan schelen Die is er nooit, dat is m'n pa M'n moeder kan me niet verdragen Nooit doe ik iets voor haar goed Om liefde hoef ik ook al niet te vragen Schelden is alles wat ze doet Geen wonder dat m'n pa is gaan varen Ik mocht niet mee, ik ben te klein Ik moet het in m'n eentje klaren Tot-ie ooit weer terug zal zijn
Refrein: Had ik maar iemand om van te houden Twee zachte armen om me heen Die mij altijd beschermen zouden Ik voel me zo verdomd alleen
Misschien als vader schipper is Als-ie weer terug is van de zee Zegt-ie nog eens: luister Cis Waarom ga je niet met me mee Ik ben toch ook nog maar een kind Kan het niet helemaal alleen Misschien dat ik ooit het geluk nog vind Maar hoe dat is een groot probleem
|
|