|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Quote brie: Een bier voor Kriebel, met een schuimkraag van precies 2 vingers dik;) Ideaal biertje  Dankjewel  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Quote Mmore: Spuit 11  Ja??   |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Nou mier.. Dan wens ik je een fijne nachtrust! Die kan je wel gebruiken zo te horen. |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Echt niet  |
|
Mmore
Administrator
|
Enkie heeft een prullebank  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ Mmore heb ik geen tijd voor en geen zin in ben niet eens moe. moet ook nog douchen. allemaal dingen waar ik geen zin in heb |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
Quote Kriebeltje: Quote brie: Een bier voor Kriebel, met een schuimkraag van precies 2 vingers dik;) Ideaal biertje  Dankjewel  Graag gedaan  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Quote Mmore: Enkie heeft een prullebank  Argh  jij maakt veel vaker typfouten dan ik. Als ik die allemaal moet gaan quoten, heb ik binnen een paar minuten Luna ingehaald met OTindex. |
|
Mmore
Administrator
|
Quote mier: heb ik geen tijd voor en geen zin in ben niet eens moe. moet ook nog douchen. allemaal dingen waar ik geen zin in heb Ik ook nooit maarja, sommige dingen moeten blijkbaar om aan de normen van de huidige maatschappij te kunnen voldoen  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
is flumjeblumje |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Enkie: Quote Mmore: Enkie heeft een prullebank  Argh  jij maakt veel vaker typfouten dan ik. Als ik die allemaal moet gaan quoten, heb ik binnen een paar minuten Luna ingehaald met OTindex. Nee hoor, want zoals het een echte mod beaamt zou je ze in één reactie zetten. |
|
Enkie
Oudgediende
|
Quote Twaggy: *vraagt zich af waarom Enkie het nummer nog niet accepteerdO_o* Het kwam blijkbaar niet door ofzo  |
|
Brie Erelid
|
Ik denk dat ik zo naar mn bed ga om tv te kijken. Maar weet niet of dat een goede beslissing is.. dus ik blijf nog ff denk ik. Of is dat ook geen goede beslissing? |
|
Enkie
Oudgediende
|
Quote Mmore: Nee hoor, want zoals het een echte mod beaamt zou je ze in één reactie zetten. Ja maar dan moet steeds wachten op een nieuwe typfout en dan kan ik ondertussen niet leuk doen op WMR  |
|
Mmore
Administrator
|
Quote brie: Ik denk dat ik zo naar mn bed ga om tv te kijken. Maar weet niet of dat een goede beslissing is.. dus ik blijf nog ff denk ik. Of is dat ook geen goede beslissing? Lekker in je warme bedje liggen  (Wat voor'n admin ben ik eigenlijk  ) |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ Mmore ach ja ik ga eerst ff snel een nawoord verzinnenn uitprinten dan ff douchen mischien kijg ik dan weer de kracht terug om te WMRen (omdat dan de shit nawoord voor mijn verslag af is) |
|
Blend
Oud Moderator
@BrieAls je maar op msn blijft;)  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Quote Mmore: (Wat voor'n admin ben ik eigenlijk  ) Een lieve  |
|
Brie Erelid
|
@Blend, als ik hier weg ga, ga ik ook van msn  . @Mmore, een eerlijke, oprechte admin. Die daardoor zn eigen ramen ingooit  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote brie: @Blend, als ik hier weg ga, ga ik ook van msn  . Mevrouw wat is dit voor een instelling. 1 voor simpele cdhouders meneer   5000  |
|
Mmore
Administrator
|
Achja, leven is niet altijd fijn maar dan maken sommige dingen alles weer goed: Quote Enkie: Quote Mmore: (Wat voor'n admin ben ik eigenlijk  ) Een lieve   |
|
Brie Erelid
|
Quote Twaggy:  5000   ik ook over de 700  Tijd voor n feestje  |
|
nietmeer
|
ik ook over de 700, feestje bij Mmore |
|
Blend
Oud Moderator
Gratis bier voor iedereen   |
|
Mmore
Administrator
|
Quote aimed: ik ook over de 700 feestje bi Mmore Sure.. Kom in de Meivakantie maar gezellig BBQ'n bij mij in Oost-Souburg (Vlakbij Vlissingen) |
|