|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote puppy: Wens me maar succes, ik moet zo weer gaan tanken  Uuh,, Succes!  |
|
nietmeer
|
hey blendje, ga je nog wat doen in de Zomervakantie? |
|
nietmeer
|
ik moet naar de andere les, ben er over 2uur weer doeg mensen  |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Nou daar ga ik dan...  Ik hoop dat er iemand anders achter de kassa staat  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@Aimed Ik moet de hele vakantie werken (heb niet echt meer vakantie, werk he;)) Ik heb 2 weken vrij genomen, maar dan zit ik in Griekenland/Rhodos. Dus als je daar wat gaat organiseren ben ik erbij  (waar noemt (bijna) iedereen me trouwens Blend je ) |
|
nietmeer
|
Okay, doei voor alle mensen die er nu vandoor gaan!  |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Is er nog koffie? Anders wil ik wel een Espresso  |
|
nietmeer
|
Quote Kriebeltje: Is er nog koffie? Anders wil ik wel een Espresso  En ik een dubbele! Wel een vlug bakkie, want ik moet zo weg!  |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
Quote Blend: Aimed Ik moet de hele vakantie werken (heb niet echt meer vakantie, werk he;)) Ik heb 2 weken vrij genomen, maar dan zit ik in Griekenland/Rhodos. Dus als je daar wat gaat organiseren ben ik erbij  (waar noemt (bijna) iedereen me trouwens Blend je ) Verkleinwoordje, betekent dat we je lief vinde;) |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Kriebeltje: Is er nog koffie? Anders wil ik wel een Espresso  Lekker geslapen? |
|
Blend
Oud Moderator
@BrieJe maakt er weer een mooi verhaaltje van;) |
|
Kriebeltje Erelid
|
Ik heb me verslapen... Ik werd om 5 over 8 wakker, terwijl ik om 8 uur had moeten beginnen. Ben niet echt relaxed wakker geworden en heb een cafeineshot nodig  Host met jou dan?  |
|
nietmeer
|
|
|
Brie Erelid
|
Quote Blend: @BrieJe maakt er weer een mooi verhaaltje van;) Altijd, weet je toch  . Ik ga ook naar school! doeii  |
|
Blend
Oud Moderator
Veel plezier op school Brie  Ben je er vanavond weer? WMR/MSN, ASAP, MAW vroeg  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Doei Brietje  Veel succes |
|
Brie Erelid
|
Thnx Blendje helemaal niet online vanavond, ga naar mn vriend toe.. miss vanmiddag nog |
|
Liz87 Erelid
|
@ Kriebeltje.. Dat is idd niet echt lekker wakker worden als je je verslaapt! Met mij gaat het wel.. Heerlijk geslapen.. en gedroomtNog 3 dagen dan is het weer heerlijk weekend!  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Goedemorgen alle hardwerkende mensen (of niet)  |
|
Blend
Oud Moderator
Quote brie: Thnx Blendje helemaal niet online vanavond, ga naar mn vriend toe.. miss vanmiddag nog  , je vind me lief;) Nou tot vanmiddag dan @ikkyIk werk altijd hard  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Quote brie: Thnx Blendje helemaal niet online vanavond, ga naar mn vriend toe.. miss vanmiddag nog Oe, succes, denk an de tips  Quote Liz87: Nog 3 dagen dan is het weer heerlijk weekend!  Maar nu nog niet...  |
|
ikky
Oudgediende
|
Quote Blend: @ikkyIk werk altijd hard  Ja ik zie het  je voert je moderator functie goed uit zeg  Je bent er de hele dag  |
|
Liz87 Erelid
|
@ Kriebeltje.. Nee.. Het lijkt nog wel heel verweg voordat het zaterdag is..   |
|
Blend
Oud Moderator
@ikkyIemand moet het doen;) |
|
ikky
Oudgediende
|
@Blend, ja maar jij hoort te werken nu;) En ik hooor nu op school te zitten, maar daar hebben we het even niet over |
|