|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
@CasterKweetnie... ik moest ineens aan sinterklaas denken net... Alles goed verder??... |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
@Blend + Hoskeu, was Hoskeu misschien die vent uit die huisartsen post??  Zie artikel: Quote Artikel: Man richt bloedbad aan in huisartsenpost Een dronken en gewonde 27-jarige man uit Assen heeft zaterdagavond de hele huisartsenpost in het ziekenhuis in Assen besmeurd met bloed. |
|
Caster Oudgediende
|
@Hoskeu, ja, met mij alles goed. Om 11 uur heb ik weer les, maar nu een tussenuur... dus...  |
|
Hoskeu Erelid
|
@Blend... Maak je geen zorgen... heeft bij mij geen nut...  Je druk maken over problemen die opgelost kunnen worden heeft geen zin... los ze gewoon op... Je druk maken over problemen die toch niet op te lossen zijn heeft geen nut... ze zijn toch niet op te lossen...  |
|
Caster Oudgediende
|
Help! Een filosoof!  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@HoskeuKortom: De hele dag met je lamme ballen in het zand zitten langs het water is de beste oplossing  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Don't worry be happy.  Goeiemorgen Voogelvluchters, alles goed? |
|
Caster Oudgediende
|
Jep. Met jou ook? Zit veel muziek te luisteren toch? Zag je in topic "Wat luister je?"  |
|
Hoskeu Erelid
|
@Blend... Beslist niet...  Wat je doet is niet belangrijk... het is belangrijk dat je het doet... Vrees niet langzaam vooruit te komen... maar vrees stil te komen staan... |
|
Caster Oudgediende
|
@Hoskeu.. De eerste stap van een reis van duizend kilometer is de belangrijkste... Zo goed?  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Hoskeu ben je altijd zo filosofisch? |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@HoskeuStilstand is achteruitgang. Maar als je met je rug tegen de muur staat heb je tenminste wel wat om tegenaan te leunen. en wie met beide benen op de grond staat komt geen stap vooruit. Daarom zullen we buiten de hokjes moeten denken, ons boven het maaiveld uit laten steken. Hoge bomen vangen veel wind. Maar uitwaaien is niet erg, als je maar niet teveel doortocht. |
|
Giovanni
Oudgediende
|
@Caster-  , alles goed ben vandaaag lekker vrij. |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Caster: @Hoskeu.. De eerste stap van een reis van duizend kilometer is de belangrijkste... Zo goed?  Elke reis... als is die duizend kilometer... begint bij de eerste stap...;) |
|
Caster Oudgediende
|
|
|
Giovanni
Oudgediende
|
Wat een diepgang vandaag. Wie zeurt wordt eruit gepleurd. Zoals het klokje thuis tikt, zo tikt het bij een ander ook.  |
|
Caster Oudgediende
|
Ik weet er nog wel een... Het moeilijkste van hogerop komen is door de laagste rangen heen komen...  |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Mijn klokje tikt niet...  |
|
Caster Oudgediende
|
Quote Giovanni: Wat een diepgang vandaag. Wie zeurt wordt eruit gepleurd. Zoals het klokje thuis tikt, zo tikt het bij een ander ook.   Dat is wel droog! |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Quote Kriebeltje: Mijn klokje tikt niet...  Batterijtje op? |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Giovanni: Hoskeu ben je altijd zo filosofisch? Niet altijd... voornamelijk niet als ik slaap...  Ik ben geen filosoof... ik ben slechts een dwaas die troost zoekt in de filosofische wijsheden van de grote wijzen van het verleden in een zoektoch naar zichzelf... |
|
Caster Oudgediende
|
|
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Gezien de moderne maatschappij is het natuurlijk ook vanzelfsprekend om uitvluchten te zoeken in een overdenking aan herinneringen over betere tijden. |
|
Giovanni
Oudgediende
|
 Caster. |
|
Hoskeu Erelid
|
@Kriebeltje... Naar mijn mening is dat niet de moderne maatschappij... is het een mens eigen het verleden te romantiseren... In het heden alleen de problemen te zien... |
|