|
hugo456 Senior lid
 WMRindex: 115 OTindex: 1.326
|
Ja ik heb goede stage, blijven met ijs aanlopen
|
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Ik ook  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
oowjeej...  Ik was vanplan om vroeg naar huis tegaan vandaag... dan moet ik wel opschieten... anders lukt dat niet meer...  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Ik heb een cracotje met kaas  , maar heb toch liever een ijsje  |
|
hugo456 Senior lid
|
Ja sorry heb niks over  |
|
nietmeer
|
iiiijjjjs
*Loopt als een zombie achter Hugo aan*
*Verdwijnt weer net zo plotseling als hij binnen is komen wandelen* |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@Hoskeu; Ik denk ook altijd: ik woon bij mijn ouders... Maar toch ken ik veel mensen, die wel wat jonger zijn dan jij, die op kamers gaan, of net een huisje hebben gevonden en toch nog zeggen: ik ga naar huis. en dan bedoelen ze hun ouders... |
|
Hoskeu Erelid
|
Hee... zag ik nou net een luchtspiegeling van Muaddhib??... ik dacht net dat ik hem zag lopen als een zombie... maar nu is hij ineens weer weg... EDIT: Komt vast door de warmte... |
|
hugo456 Senior lid
|
@theemonster, zeg ik ook altijd hoor, @muaddhib, helaas;) |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
*Komt blij het café binnen* |
|
Hoskeu Erelid
|
@TheE... Nouja... als je op kamers gaat voor een studie en in het weekend nog bij je ouders woond... kan ik mij voorstellen dat je dat nog thuis noemd...  Maar als je zelf een huis hebt en alleen afentoe opzondag eens een kopje koffie gaat drinken bij je ouders... dan kan je toch niet echt meer van thuis spreken...  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
@ Hugo, dan heb je mazzel als je ouders mee betalen...! Ik zou er iig een bijbaantje naast moeten hebben, maar als ik 4 dagen ga werken en 1 naar school dan is dat niet nodig.. Want dan betalen zij mijn school, en mij een vergoeding voor het werken. Dus dat zou ideaal zijn..! |
|
nietmeer
|
ik heb al een ijsje op, gekocht op school, geld gaat naar India  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
* Is al weer iets minder kwaad dan toen ze binnen kwam * |
|
hugo456 Senior lid
|
@liz indd ik heb mazzel, maar ja ik moet ook nog werke om te kunnen redden hoor |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Little Queen: * Is al weer iets minder kwaad dan toen ze binnen kwam * Dat krijg je met dit weer... verhitte gemoederen...  *Hoskeu pakt een flinke emmer koud water... doet er snel nog wat ijsblokjes bij... en kiept het over LQ...* Zo beter??...  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Als ik ga studeren heb ik het voordeel dat mijn ouders mijn volledige eerste studie betalen. En alleen als ik een baan heb moet ik kostgeld gaan betalen. Ik zal alleen hoogstwaarschijnlijk wel een deel van mijn studiefinanciering moeten inleveren, omdat mijn ouders mijn studie betalen... |
|
nietmeer
|
ik ook water   |
|
hugo456 Senior lid
|
theemonster, heb ik nog beter, ze betalen mijn studie en een deel mee aan kamer die ik heb. |
|
Jannick
Oudgediende
*Heropent de deur en laat deze met al zijn kracht dichtvallen* |
|
hugo456 Senior lid
|
*draait zich om en ziet jannick, hoi jannick* |
|
nietmeer
|
hoihoi |
|
Hoskeu Erelid
|
@TheE... Inleveren??... waarom??... nixniet inleveren... daar heb je recht op... Die lui kijken niet naar wat er bijgedragen wordt door je ouders... ze berekenen naar de hoogte van hun salaris wat ze eventueel bij kunnnen dragen... Je krijgt gewoon even veel als ieder ander met ouders die zoveel verdienen als jouw ouders... of die nou meebetalen of niet... Ik moet straks ook mijn ouders in laten vullen wat ze verdienen...  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Jannick: *Heropent de deur en laat deze met al zijn kracht dichtvallen* Niet met de deuren slaan... - Ja Hoskeu... nee Hoskeu - Niet... uhmmm... hoe ging het verder dat liedje??... |
|
Jannick
Oudgediende
nee Hoskeu.. |
|