|
nietmeer
|
*pakt zelf maar een emmer water en gooit dat over zich heen* yeah, lekker fris  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Ik heb zo'n vermoeden dat er een watergevecht aankomt   *vult vast 6 emmers met water*  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Wie gooide die emmer water over mij heen  |
|
nietmeer
|
*vult er ook een paar  * |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Jannick: nee Hoskeu.. Je laat wel het glas in de deur heel he Jannick...  Dat gesmeit met die deuren altijd...  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Hey Jannick...!  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Little Queen: Wie gooide die emmer water over mij hee  Wie water gooit... kan het terug verwachten... Of was het iets met een bal??... het zal vast niet het zelfde water zijn wat hij terug kan verwachte...  |
|
nietmeer
|
 watergevecht  , wie doet er mee??  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
WATERGEVECHT  |
|
Blend
Oud Moderator
En dat was emmer 2 die leeg ging over Yfke  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Yfke:  watergevecht  , wie doet er mee??  Nee kan ik niet maken... staan hier allemaal computers... papieren... dure mannen met stropdassen...  |
|
nietmeer
|
@ Blend, die krijg je terug!! *rent met een emmer water achter Blend aan, struikelt en krijgt alles over zichzelf heen* |
|
nietmeer
|
|
|
Blend
Oud Moderator
@HoskeuDure mannen met stropdassen  Is het niet mannen met dure stropdassen? anders begin ik me toch ernstig af te vragen waar je werkt  |
|
nietmeer
|
kunnen mannen niet duur zijn dan??   |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Yfke: @ Hoskeu, leuk toch    Zou wel een grap zijn... ff een emmer over het bureau van een paar van die stijven pakken...  Dan wordt ik wel ontslagen denk ik...  Oownee... dat kan niet meer... ik heb al ontslag genomen...  *Hoskeu gaat een emmer zoeken...  * |
|
nietmeer
|
*pakt weer n emmer en gooit die dit keer wel over Blend heen*  gnagna, kreeg je terug  |
|
hugo456 Senior lid
 WMRindex: 115 OTindex: 1.326
|
Geen water op mij aub, moet nog uur werken  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Blend: @HoskeuDure mannen met stropdassen  Is het niet mannen met dure stropdassen? anders begin ik me toch ernstig af te vragen waar je werkt  Bwahahaha... ik krijg even hele foute gedachtes als ik je bericht lees...  Ik bedoel van die mannen die duur doen... met stropdassen... Ik snap sowieso niet waarom iemand een stropdas aan zou doen...  Ik heb nieteens een stropdas...  Ik loop hier gewoon tussen in een spijkerbroek, een knalrode blouse en zwarte schoenen aan...  |
|
Blend
Oud Moderator
*druipt af* @HoskeuEn mijn doel is weer bereikt  Ja ik zit hier ook gewoon in een normale broek en gele polo  Met bruine schoenen |
|
nietmeer
|
ik zit niet eens op werk ofzow, gwoon thuis, in een hemdje en een rokje *pakt weer een emmer en gooit Blend en Hoskeu in 1 keer samen nat  * |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Trallaaalaa rolt alvast de waterslang uit.. * Draait de kraan open*... |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
*Gooit een emmer water over Liz* |
|