|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Muaddhib: *Tapt een biertje voor Hoskeu* Cheers  Mijn dank is groot...  |
|
hugo456 Senior lid
 WMRindex: 115 OTindex: 1.326
|
ehmm, jij;) |
|
nietmeer
|
Liz, zijn daar de schoonmakers niet voor  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Quote Muaddhib: @ikky: die in de tuin bedoel je? deze Best mooi *pakt een ligstoel en gaat bruin bakken in de zon naast het zwembad  * |
|
nietmeer
|
Liz: de schoonmaak elfjes  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Quote Yfke: Liz, zijn daar de schoonmakers niet voor  Hoor ik daar een vrijwilliger??  |
|
nietmeer
|
*neemt een slok cola, zet haar glas weg en duikt het zwembad maar weer in*
|
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote hugo456: ehmm, jij;) Had je t tegen mij?  Quote Yfke: Liz, zijn daar de schoonmakers niet voor  Maar niet hier;) |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Joep krijgt van mij een kluif..  |
|
nietmeer
|
@Blend, neenee!! liever niet;)  |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Ik ben geen elfje...  |
|
hugo456 Senior lid
|
liz  jaja |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Liz87: Quote Yfke: okej  *zet hem aan, net iets te hard en spuit Liz weg* oeps, sorry  Hahaha... Heel leuk..  WIE ow WIE ruimt het cafe op straks?  Zoo dat effect van die water werper van de ME...  Die straal veegt je echt zo van de straat... en dan moeten ze nog een paar meter boven je richten... laat staan dat ze hem vol op je zetten...  (In het verleden heb ik wel eens een paar keer meegedaan aan van die ME trainingen... als nep demonstrant  ) |
|
nietmeer
|
*Trekt LM onder de bar, en geeft hem met grof geweld een paar elfen vleugeltjes* Nu wel   |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Jammer Yfke, dan moet ik het straks weer helemaal alleen doen  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Loopt heel sneaky achter iedereen die nog niet het zwembad in is gegaan.. en geeft diegene een duw  .. |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
LM komt onder de bar vandaan en vliegt weg  |
|
nietmeer
|
*pakt de hogedrukspuit weer en spuit dit keer Hoskeu weg  * @Blend,ik heb laatst al in mijn eentje de leraar bij techniek geholpen met opruimen omdat de rest te lui was...is niet leuk hoor  |
|
hugo456 Senior lid
|
@Blend zal ik de schoonmakers van dit gebouw even voor je regelen?, ik heb nog gunst vanz e tegemoet  |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
En dan kom ik er nog aan, om LQ ook even het zwembad in te duwen   |
|
nietmeer
|
Ben ik blij dat ik achter de bar sta  *Pakt LQ bij benen en schouders en werpt haar zo het water in, vlucht dan snel terug naar de bar* *Vleugels van LM smelten  * |
|
hugo456 Senior lid
|
*verliest evenwicht door LQ's duw, maar trekt LQ mee  * |
|
nietmeer
|
@Blend, ik wil wel een beetje helpen hoor  ik huur WillieBillie z'n toverstokje wel  (zie rollenspel   ) |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote LuckyMe: LM komt onder de bar vandaan en vliegt weg  *Hoskeu kijkt LM na als hij wegvleigt* Ik zie ze volgens mij vliegen  |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
Zoo, volgens mij is LQ ondertussen 5x in het water beland   |
|