|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
* Huurt een zwembad af alleen voor WMR leden BOMMETJE! * |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Thanks Ikky..  Kon dr nog wel bij  Alles goed meis? |
|
nietmeer
|
Ajj, ik hoop dat Joep kan zwemmen  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Yfke: *haalt ergens een hogedrukspuit vandaan  * of is dat iets té??  Hangt er vanaf hoe hard je m zet  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
*Hoskeu rent over de bar... duikt net nog weg voor wat verdwaalde tralen water... rolt over de vloer springt weer op... spuit iedereen nat...* (Waar zijn mijn pilletjes??... volgens mij heb ik ze vergeten in te nemen...  ) |
|
hugo456 Senior lid
 WMRindex: 115 OTindex: 1.326
|
*gaat zijn zwembroek maar eens ophalen, regelt gelijk bier voor bij het zwembad, veel plzier allemaal* |
|
nietmeer
|
okej  *zet hem aan, net iets te hard en spuit Liz weg* oeps, sorry  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Liz, nog steeds een beetje hoofdpijn en verkouden, maar het gaat alweer een stukkie beter dan gister  En ik heb zin in de bowling  Hoe is het met natte liz?? |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Kpuc Zwembandjes staan ook zo raar  |
|
nietmeer
|
*duikt snel het zwembad in voor iemand haar erin kan duwen   * |
|
hugo456 Senior lid
|
*mist yfke nog net, balen duwtje mislukt* |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
* gaat gillend de glijbaan af.. en plonst het zwembad in  * |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
huh? zwembad? welk zwembad  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Kpuc, heeft Joep ook een WMR account? |
|
nietmeer
|
Goeie *blub* nee heh, m'n nou is m'n labjas helemaal nat... @ikky: die in de tuin bedoel je? deze |
|
nietmeer
|
zeg Hugo, ben jij al in het zwembad geweest?? *klimt uit het zwembad* zo nee, dan duw ik je er nu in, samen met een paar andere die nog aan de kant staan   |
|
hugo456 Senior lid
|
@ikky, dit zwembad Quote Little Queen: * Huurt een zwembad af alleen voor WMR leden BOMMETJE! * |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote hugo456: *mist yfke nog net, balen duwtje mislukt* *Hoskeu probeert dan Hugo een duw te geven... maar Hugo stapt opzij... plons Hoskeu in het water...* Zoow... is het nou klaar??... nu kan ik wel een biertje gebruiken...  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote ikky: Liz, nog steeds een beetje hoofdpijn en verkouden, maar het gaat alweer een stukkie beter dan gister  En ik heb zin in de bowling  Hoe is het met natte liz?? Met mij is het wel goed.. Vanavond lekker oppassen, dus dat is altijd leuk  Wat vervelend dat je verkouden ben! Ik ben er eindelijk net vanaf!  Zin in zaterdag!!! |
|
hugo456 Senior lid
|
@yfke, *hugo herrinnert zich een verdedigingstechniek en kan nog net droog blijven terwijl yfke water weer invalt*
*lacht hoskeu uit, en geeft hem een biertje* |
|
nietmeer
|
is der ook cola???  mag ik der 1??  |
|
nietmeer
|
*Tapt een biertje voor Hoskeu* Cheers  *Schenkt een cola in voor Yfke* Alsjeblieft  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Kpuc, kan je op msn komen? Belangrijk zaakje, ik haat een proxy, en ik kan makkeljk zonder ban huiswerk maken... |
|
nietmeer
|
Joep? Die kan geeneens bij het toetsenbord komen die ouwe sok  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Yfke: okej  *zet hem aan, net iets te hard en spuit Liz weg* oeps, sorry  Hahaha... Heel leuk..  WIE ow WIE ruimt het cafe op straks?  |
|