|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
@Blend... Ouwe gek??...  Hoe kom je daar nou bij??... (scary... zeg een collega ook altijd tegen me...  ) Jup... ik als cyber junk ben weer opzoek naar een virtueele shot om het echte leven te verzachten...  Doe nog maar een bakje dan...  |
|
nietmeer
|
goh bedankt blend  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
|
|
nietmeer
|
oee kijk maar uit blend;) |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@HoskeuWie weet, zit er wel een kern van waarheid in;) Maar je heb je digitale shotje al binnen en je tript nu nog even door, totdat er weer even wat werk verricht moet worden. Steeds turend naar de horizon om te kijken of de verlichting er al aankomt. Want ja, moet een kapotte TL boven je hoofd is klote werken, dus die servicegasten moeten wel opschieten met de nieuwe verlichting |
|
Hoskeu Erelid
|
Oei... Is Blend de meest begeerde man op WMR??...  (Hoskeu zet wel vast het servies aan de kant... alsnog ter voorkoming van eventuele vliegende kop en schotels...) |
|
Blend
Oud Moderator
@ikkyJe weet dat de kieteldood niet werkt bij mij he;)  |
|
nietmeer
|
vast nog wel andere trucjes achter de hand.. en anders weet ik er nog wel een paar  |
|
ikky
Oudgediende
|
@Blend, weet ik, das vervelend. Maar ik krijg hier nu een cursus hoe ik je terug kan pakken |
|
nietmeer
|
 , we krijge je wel.. moehahahahaha  |
|
Blend
Oud Moderator
@ikkyik kijk er nu al naar uit   Fijn Staal dat je me steunt in moeilijke tijden  |
|
nietmeer
|
ja sorry.. vrouwen helpen elkaar nou eenmaal! |
|
Hoskeu Erelid
|
Hoskeu pakt zijn koffie en gaat even buitenstaan... laat ik dit "onderonsje" vooral niet verstoren...  |
|
Runalf Senior lid WMRindex: 62 OTindex: 848 Wnplts: Middelburg
|
Goedemorge allemaal  |
|
nietmeer
|
|
|
Blend
Oud Moderator
Fijn, nu wordt ontvang ik geestelijke kwellingen van 2 vrouwen  De wereld draait door!! Gelukkig wel, anders bleef het dag  |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Goedemorgen  Wat heb ik lekker geslapen  |
|
nietmeer
|
Blend, ik ken het gevoel, twee sneltreinen op volle toeren en dan lig je vast op t spoor  |
|
nietmeer
|
Nou geniet van je wakker word momentje dan kriebeltje.. en mensen ik gaat er weer van door!! de bel gaat zo en daarna fijn 2 tussenuren!  byebye   p.s. mooie opmerking Kpuc;) |
|
ikky
Oudgediende
|
@Blend, tsja, je moet er maar mee leren leven  Maar ik ga dr weer vandoor Tot vanmiddag denk ik   |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Blend: Fijn, nu wordt ontvang ik geestelijke kwellingen van 2 vrouwen  Hoskeu zegt niets... |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
Mogguh   |
|
Blend
Oud Moderator
Kpuc Soms is het zo dat de trein nog op het perron staat te wachten, je hebt een kaartje betaald en je bent netjes op tijd en nog steeds gaat de deur gewoon niet open @HoskeuDat zegt genoeg;) |
|
nietmeer
|
Vrouwen, het blijven vreemde wezens  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Blend: Kpuc Soms is het zo dat je de trein nog op het perron staat te wachten, je hebt een kaartje betaald en je bent netjes op tijd en nog steeds gaat de deur gewoon niet open  Vervolgens vertrekt de trein... gooit haar pooier je het pand uit... en moet je onverichterzake weer naar huis??...  (sorry... kon het even niet laten...  ) EDIT: Ik dacht dat als je maar genoeg betaald voor het kaartje... haar deurtjes wel open gingen Blend??... |
|