|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Theemonster: ach, weet niet... al een paar dagen zo.. volgens mij sinds maandag... Vakantie, niets te doen hebben, dus dan maar vragend gaan kijken  Het valt me nu pas op...  |
|
Hoskeu Erelid
|
@TheE... Heb je die mooie jurk op Reema haar blog al gezien??... Is echt wat voor jouw...  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@Hoskeu; maakt toch niet uit? Zolang er nog maar bier is toch? Dus, is er nog bier? |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Hoskeu: @TheE... Heb je die mooie jurk op Reema haar blog al gezien??... Is echt wat voor jouw...  ik heb al een linkje naar Lessien gestuurd met de tekst: een nieuwe uitdaging voor je   |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Theemonster: @Hoskeu; maakt toch niet uit? Zolang er nog maar bier is toch? Dus, is er nog bier? Uhmmm...  Gaat het wel goed met je??...  Bedoel je niet... "zolang er maar thee is??..." |
|
Theetje
Oudgediende
@Hoskeu; zonder thee zou ik wel kunnen leven hoor, maaar zonder bier?  |
|
Hoskeu Erelid
|
@TheE... Van je geloof gevallen??... (of had ik je bij het verkeerde geloof ingeschaald...  ) De pintenman... onze god!!... |
|
Theetje
Oudgediende
@Hoskeu; verkeerde vrienden he?  Maar ik denk dat ik ook niet zonder thee kan leven, al drink ik steeds minder thee dan vroeger  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Mogguh  |
|
Hoskeu Erelid
|
Mogguh Gio... @TheE... is die kriebel zo een zuipschuit??...  |
|
Theetje
Oudgediende
@Hoskeu;  nee, ik hang gewoon teveel hier in Voogelvlucht rond  Goedemorgen Gio  |
|
Hoskeu Erelid
|
@TheE... Oooooooow op die fiets...  Den frank is gevallen...  |
|
Theetje
Oudgediende
mooi, mag ik dan een bruine pretpaal? |
|
Hoskeu Erelid
|
Ik blijf het een vreemde benaming vinden... "bruine pertpaal"... vooral als "jonge dames" er om vragen...  |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
Nog even @Blend, ik ben dr nog niet uit of ik in NL wil of in het buitenland, maar daar heb ik nog meer dan 5 jaar om over te denken, dus dat komt wel goed  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Hoskeu: Ik blijf het een vreemde benaming vinden... "bruine pertpaal"... vooral als "jonge dames" er om vragen...  weet ik, maar ik vind Harrie Jekkers nou eenmaal echt goed en het is Blend zijn schuld  Maar mag ik dan gewoon een biertje? |
|
Giovanni
Oudgediende
|
bruine pretpaal, wat moet ik me daarbij voorstellen? Kaneelstok, kroket, frikadel of...  Blend.  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Theemonster:
Maar mag ik dan gewoon een biertje? Nou vooruit dan... van mij mag je een biertje...  *Hoskeu gooit de tapkraan open... tapt een biertje voor Thee...* |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Mag ik een senseo?  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@BrieDank je   Dat je toch nog even terugkomt @TheEHarrie Jekkers  En sorry dat ik die term hier heb ingebracht (heel slecht, bruine pretpalen inbrengen  ) |
|
Theetje
Oudgediende
@Blend; Die term kunnen we beter loslaten, hoe meer aftrek die vind onder de cafebezoeker hoe fouter die wordt...  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Giovanni: Mag ik een senseo?  Nee... want senseo is vies... *Hoskeu loopt naar de keuken om een keteltje water op het vuur te zetten voor echte koffie...* Echte koffie duurt ff... maar dan smaakt het ook ergens naar...  |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
goedemorgen,  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Doe mij mijn eigen pretpaal maar  |